De azért van külömbség robogó és robogó közt tény h egy jog vagy dio nem igazán biztonságos 90el de pl:egy sr vagy runner nekem pl 140es hátsó gumám van.
Azért nem szereznek sok jó pontot a motoros társadalomnak mert a közvéleménybe is a kirivo esetek maradnak meg itt is tehát a diszkopatkány aki a malacvisitásra emlékeztető robogoval részegen huzza neki
Tudod ki merne 90-et menni egy ilyen görhokedlivel......
Kis kerék, magas súlypont.....egy kis úthiba aztán el is szálltál!
Én spec nem érzem magam biztonságban egy robogón.
Nem is azzal kezdtem, hanem motor formájú, nagykerekű libakergetőkkel!
Tulajdonképpen a robisok és a motorosok között is van tetü.
De azok nem motorosok hanem motort tartó emberek.
Amugy sokszor láttam már idös embereket 400-600as motorokon és ök
is munkábajárásra használják. A mümájerekkel nem kell foglalkozni,
éljenek csak a saját világukban. Viszont jó lenne ha a motoros társadalom
elfogadná a robogósokat, ugyanis tényleg városba valók és ott sok van belölük.
A városban látják az emberek a robogókat és ök ugyanúgy motorként tekintenek
rájuk. Tehát ha az emberek azt látják, hogy kultúráltan nem száguldozva közlekedünk
az az egész motoros társadalomnak egy jó pont. A száguldozásról annyit hogy tulajdonképpen
nem is lehet velük igazán száguldozni, de ha csutka gázzal is megyünk nem olyan hangos mint
egy speed. Lényegében a robogósok sok jó pontot szereznek a motoros társadalomnak,
és ezért cserébe örülnénk ha legalább emberszámba vennének minket.
A robogó is motor
Szerintem nincs éles határ a robogó több tulajdonsága túlnyulik máés motor kategorizálásán.
Vagy meghatározzuk, burkolt, automata, kis ccm, kényelmes üléspozició, smkp- kategoria
Minden tulajdonságra van ellenpélda: a sportmotor is burkolt, 650-es Burgman nem olyan kis ccm, A tura, chopper is kényelmes, Simson is kismotor. Szerintem sok tulajdonságában hasonlit a chopperra csak más az optikája Na ezt most vitathatjátok
Itt a haverom egyik robogója ez egy aprilia rs70 robogó sportkuplunggal, új görgökkel, sport kipuff, polini légszűrő-vel elég erős blokkja van a picikének vígan kerékre áll és 90km/h a robogó vége
Azokhoz intéztem kérdést akik azt mondják motor. A robogót városba találták ki, arra fejlesztették ki, a motorokat pedig nem éppen városba ezért is nem robogók. A robogók a kényelmes, dinamikusközlekedést szolgálják a VÁROSBAN. Szerintem.
én csak annyit szeretnék hozzá szólni, hogy inkább ők a motorosok mint akik felelőtlenül JOGOSITVÁNY nélkül vagy lakóttelepülésen 200km/h száguldoznak.
üdv:gábor
sokszor amugy köcsögök a robeszosok...
Szoval sokan azért nem nézik őket motorosoknak...
Meg a robogo sok embernek, sőt nem is embernek hanem gyereknek azért kell hogy
egykerekezzenek vele meg ilyenek...
Meg az a másik hogy annyi pénzért amennyiért veszel egy robogot, már
lehet venni egy jo 50-es váltos motort... És nem olyan nagy ördöngősség váltani megtanulni sem...
Hamar meglepet és még élvezed a motorozást is, és nemcsak huzod a gázt, hanem pakolgatod a
sebeséget...
Még amikor kezdtem énis robogoval kezdtem, és akkor az volt a véleményem hogy a robogo = motor...
De most megtapasztaltam hogy mi az a váltás és azért változott meg a véleményem hogy
robogo=robogo és váltosmotor = motor....
Ezt a kérdést had ne én döntsem el!
DE szerintem ha valaki azért robeszozik, mert húúdejó, kérkerék, meg tökjó, csavarogjunk, akkor előbb utóbb úgyis továbblép... Azmeg, hogy a robesz motor-e? hümm filozófiával nem foglalkozom! De megemlíteném, hogy régen a 125-ös motorra is aztmondták, kismotor, csak 250, és az a fölötti volt a nagymotor!
140es gumi? csodálod hogy nem kanyarodik?
ebben a fórumban kicsit sok a sztereotípia, és az általánosítgatás. ad1.
Balkonak súlyos kisebbségi komplexusa van. ad2.
Jó szoktam sétamotorozni is
Tudod ki merne 90-et menni egy ilyen görhokedlivel......
Kis kerék, magas súlypont.....egy kis úthiba aztán el is szálltál!
Én spec nem érzem magam biztonságban egy robogón.
Nem is azzal kezdtem, hanem motor formájú, nagykerekű libakergetőkkel!
De azok nem motorosok hanem motort tartó emberek.
Amugy sokszor láttam már idös embereket 400-600as motorokon és ök
is munkábajárásra használják. A mümájerekkel nem kell foglalkozni,
éljenek csak a saját világukban. Viszont jó lenne ha a motoros társadalom
elfogadná a robogósokat, ugyanis tényleg városba valók és ott sok van belölük.
A városban látják az emberek a robogókat és ök ugyanúgy motorként tekintenek
rájuk. Tehát ha az emberek azt látják, hogy kultúráltan nem száguldozva közlekedünk
az az egész motoros társadalomnak egy jó pont. A száguldozásról annyit hogy tulajdonképpen
nem is lehet velük igazán száguldozni, de ha csutka gázzal is megyünk nem olyan hangos mint
egy speed. Lényegében a robogósok sok jó pontot szereznek a motoros társadalomnak,
és ezért cserébe örülnénk ha legalább emberszámba vennének minket.
Szerintem nincs éles határ a robogó több tulajdonsága túlnyulik máés motor kategorizálásán.
Vagy meghatározzuk, burkolt, automata, kis ccm, kényelmes üléspozició, smkp- kategoria
Minden tulajdonságra van ellenpélda: a sportmotor is burkolt, 650-es Burgman nem olyan kis ccm, A tura, chopper is kényelmes, Simson is kismotor. Szerintem sok tulajdonságában hasonlit a chopperra csak más az optikája Na ezt most vitathatjátok
üvöltő tigris
üdv:gábor
Szoval sokan azért nem nézik őket motorosoknak...
Meg a robogo sok embernek, sőt nem is embernek hanem gyereknek azért kell hogy
egykerekezzenek vele meg ilyenek...
Meg az a másik hogy annyi pénzért amennyiért veszel egy robogot, már
lehet venni egy jo 50-es váltos motort... És nem olyan nagy ördöngősség váltani megtanulni sem...
Hamar meglepet és még élvezed a motorozást is, és nemcsak huzod a gázt, hanem pakolgatod a
sebeséget...
Még amikor kezdtem énis robogoval kezdtem, és akkor az volt a véleményem hogy a robogo = motor...
De most megtapasztaltam hogy mi az a váltás és azért változott meg a véleményem hogy
robogo=robogo és váltosmotor = motor....
DE szerintem ha valaki azért robeszozik, mert húúdejó, kérkerék, meg tökjó, csavarogjunk, akkor előbb utóbb úgyis továbblép... Azmeg, hogy a robesz motor-e? hümm filozófiával nem foglalkozom! De megemlíteném, hogy régen a 125-ös motorra is aztmondták, kismotor, csak 250, és az a fölötti volt a nagymotor!