Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem azért nem vezetheti, mert nincs fojtva. Ahogy írtam is, csak olyan motor vezethető A2-vel aminek a nyitott változata nem több 70kw-nál. Ez a törvény, nem én találtam ki. Van még egy teljesítmény tömeg arány is de annak megfelel.
Hivatalosan vezetheti? Igen, rábizonyítják bárhol is bármely helyzetben jelenleg, hogy nyitott? Nem, tehát vezetheti mert mivel nem kötelező beméretni egy járművet, hogy azt tudja ami a papírjaiban szerepel így nem is kell tudnia róla ha mégsem. Mondjuk szép világ lesz ha majd ezt előírják és vásárlás előtt az eladónak padoztatnia kell a gépét és minden vizsgán is padoznák, mondjuk úgy emlékszem egy hozzáértővel beszélgetve vagy 8-9 éve, hogy volt ilyen terv, hogy a vizsgaállomásokon legyenek teljesítménypadok is, de nem lett belőle semmi....még....
Hivatalosan vezetheti épp azért mert nem köteles tudni, hogy nincs lefojtva, kérdezz meg bármilyen szervet, hogy ha megállítják közúton akkor belekötnek-e?
Én csak arra reagáltam, hogy létezik ilyen. Ahogy írtam, ezt a motort nem vezetheti A2-vel, mindegy, hogy mennyire van fojtva.
Ugye szokták mondani a szabályok "nem ismerete" még nem oldoz fel alóluk.
Mindkettőtök a robogós cikkeket hoztátok ami mondjuk azóta sem terjedt el (sajnos, én nem vagyok híve az 50/125/600/1000-nek), de nem is ez volt az alapkérdés hanem az, hogy ha egy motornak 35KW-os papírja van akkor azt vezetheti-e a kolléga A2-vel? A válasz: természetesen hisz bár Gino szerint a vevőnek tudnia kell az érzésből vagy ha bizonytalan akkor el kell vinnie méretni a gépet, no enek ellenére ez nem kötelező sőt senkinek nem kell érezni-e, hogy mit tud a gépe hanem el kell hinni a dokumentációban állókat, amennyiben persze ha tudomása van róla, hogy módosították azokat nyilván felelőssége van, de ezt kevesen ismernék be maguktól.
Pedig van ilyen. A robogósokat már b....atták is.
https://www.sportmotor.hu/maga...
Mo-n nem igen. Közúton tuti nem mérnek, de berendelhetik és ott leméretik, ahol van pad.
De ahogy írtam, észre kell venned és utánajárnod....mint tulajdonos.
Mert így lehetne kintről behozni 44KW-s M5-ös BMW-t és amikor mész vele nyilván fel sem merül benned, hogy nem 60 LE......
Ok, teljesen igazatok van, de hallottál már ilyen mérésről közúton, vizsgán vagy bárhol? Tehát addig amíg nincs addig mehet hisz nincs hol megmérni a valós teljesítményt.
Így van.
Minden ki, mikor, hol követi el és nem állja meg az, hogy én nem tudtam, nem éreztem...hogy sokkal erősebb! Ezt egy motoros ne próbálja meg beadni, hogy nem érzi meg, hogy valami 35 vagy 74 kw-s. Sőt, ha felmerül a kétség, köteles (lenne) meggyőződni róla. ergó megméretni...
Ez volt régebben, sokszor a 125/50-el is.....
Ha a papírja szerint 35KW-os akkor semmi baja nem lesz hisz a motor annyit tud, még nem hallottam olyat, hogy bármiért is elküldtek volna egy motort teljesítménymérésre valamelyik szervizbe vagy iskolába ahol van ilyen pad nem beszélve, hogy akkor ez miatt már a legkisebb tuninggal ellátott gépekkel is mindenki bukna mert erősebb mint a gyári adatok, egyenlőre még nincs ilyen mérés majd ha lesz akkor lesz esély a bukásra addig nem nagyon.
Ne adj kifordul eléd valaki telibe vered... akkor nagyobb a lebukás veszélye ugye okirat hamisítás, biztosítási csalás, és nincs rá meg a kategóriád. Lesz minden gazdagon mi szem szájnak ingere.
Az úton a rendőr, de még az nkh-s is honnan tudja azt, hogy nem 35KW-os? Amennyire tudom még nincs egyik szervnek sem mobil vagy akár fix teljesítménymérő padja, így viszont el kell fogadnia, hogy az a gép annyit tud amennyi a forgalmiban szerepel.
Szeva !
Az okmányirodában nem szól senki, az előző adatai alapján átírják. Viszont ha megállít az év rendőre, akkor Ő lehet, hogy szól. Ezt a motort nem vezetheted A2-vel, mert a nyitott verziója több, mint 70 kw.!
az hogy 35 vagy 40 kb senki sem fogja ellenőrizni, de a majjd 3x annyi lehet feltűnő lesz ha valakit érdekel a téma
ellenben mindent úgy írnak át ahogy a régiben volt nekem is 13kw volt aztán valójában lehetett vagy 35 senki nem nézett utána
Vagy lekérik az alvázszáma alapján az adatait.....
Szóval akkor előröl, van egy motor amit kinéztél magadnak 35kw-os papirokkal igaz? Azokat az adatokat fogják átírásnál az új forgalmiba is írni amik a régiben is szerepeltek.
Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne, hogy vennék egy motort ami A2 vel vezethető ez a motor papíron 35 kw de valójában 100 1997 honda cbr f3. Szólhatnak érte az okmány irodába? Mondjuk hogy a számítógépből írják ki az adatokat és akkor a másik forgalmiba 100 lóerő lessz.
Válaszokat előre is köszönöm.
az injektoros wr450 nem szeret túl jól indulni, a karbis jobb
Ismertek típushibákat a 4t Yamaha krossz -endurókrossz motoroknál amire érdemes odafigyelni?
Szeva ! Úgy lehetne legális, ha ehhez a motorhoz legalább A2-es jogsit csinálnál. Gondolj bele mi lenne, ha mindenki csak azt tartaná be a törvényekből, ami szerinte nem faszság !?
a régi modelleknél ha volt abból a típusból 35 kw akkor le lehetett fojtani, csak az importőr/hivatalos márkaimportőr kellet hozzá. ma úgy áll a helyzet hogy semmit nem lehet vissza minősíteni. viszont ha kintről jön egy motor simán nyél nélkül átvezetik a forgalmi adatait. nekem is van egy 25kw lefojtó szettem, amit kintről vettem, xxx cég, most vissza kellene küldjem a lefojtó szettet a gyártónak egy hivatalos forgalmi másolattal, arról ők állapítják meg hogy azon modell azon típusába beszerelhető-e, ha igen akkor kapom hozzá a tüv igazolást, szakszervizen kell beépíteni, de hogy ki fogja és hol áldását adni rá, nos ez itt a kérdésssssssssssss !
"be is tartom azt ami belátásom szerint nem fasság"

Szerinted ez így működik?
kifelejtetted hogy max 125 ccm szóval tuti bukó a dolog ez azért nem 35 vs 36 kw téma
ellenben engem pl sosem állítottak még meg motorral csak robogóval, de avval többször is