Szia!
Nem tudom, hogyan van a többieknél, mi Kawasaki márkaszerviz vagyunk. Meg kell kérdezned egy olyan márkaszervizt, amilyen motorod van... mi csak Kawákhoz tudjuk rendelni.
Mi van akkor, ha A1-es jogsival megfognak 600-as motoron?
Teljesen jó állapotú, érvényes okmányokkal rendelkező motor, meg minden rendben van, ezt az apró bibit leszámítva... :D Eltiltanak? Elveszik a jogsit? Pénzbüntetés? Mennyi?
Ha valaki tud erről valamit, légyszí írja már meg!
Sziasztok!
Kawasaki motorkerékpárok teljesítmény korlátozása a jogosítványodhoz igazítva! Nem kell lemondanod a kiszemelt Kawáról csak azért, mert a jogsid 35kW-ig érvényes! A hatályos jogszabályoknak megfelelő hivatalos fojtókit beszerelésével a 2003 utáni gyártású Kawasaki modellek többségének teljesítménye korlátozható. A gyári fojtókit beszerelése után az általunk kiadott dokumentumokkal a lefojtott teljesítmény hivatalosan bejegyezhető a forgalmi engedélybe, így ezekután a motorkerékpár korlátozott jogosítvánnyal is vezethetővé válik. Bővebb infó itt
szia gyulavar!
kreszt újból le kell tenned, viszont vezetésbe van kedvezmény vagyis összesen 4óra rutin 6óra városit kötelező vezetni, cirka 65ezer Ft körül jön ki így a A korlátlan jogsi mivel van régebbi a1-ed.
Segítségeteket kérném!
Egy KTM EXC-F 250 -es típusú motort a mostani kiszemeltem, de szeretnék előbb a dolgoknak rendesen utána járni.
a kérdéseim a következők.:
-Milyen papirok kellenek a motor forgalomba helyezéséhez?
-Lehet-e ezt a motort 2 személyre vizsgáztatni?
Előre is köszi!
Szerintem az a legkézenfekvőbb amit a végére írtál vegyél egy Játszósat :) én is azt tettem A2-vel vezetek egy DRz 400s-et de ha neked az gyenge akkor sok SuperMoto van kevés Kilowattal :D láttam már Husaberg Fe650e-t 16Kw-al KTM EXC 520.... stb.. :)
Előre is elnézést, a kérdés szerepel a jogász válaszol fórumban is. Nem tudtam, hogy melyikhez passzol jobban...
Van egy Yamaha DT 125 R-es, rendszámos motorom.
1992-es évjárat, 1995-ös forgalombahelyezéssel. AF-es motorszámmal.
2013. nyarán vettem, újítgattam, használtam, nem volt vele semmi gondom sose.
Na DE! Most el szeretném adni, és az egyik kedves érdeklődő kérdezte, hogy hány kW teljesítmény szerepel a forgalmiban? Megnéztem, 20 kW.
Ezzel még olyan sok baj nem is volna, azt leszámítva, hogy pár ezer forinttal többe kerülnek rá az illetékek. Viszont így már A1-es jogosítvánnyal nem vezethető. Persze nekem is csak A1-es jogsim van, de vásárláskor eszembe sem jutott megnézni, hogy 11 kW-on belül van-e, a kedves eladó pedig b.szta vele közölni ezt az apróságot...
Én természetesen beleírtam ezt követően a hirdetésbe is, ill. minden érdeklődőnek felhívtam a figyelmét, hogy 20 kW-os a motor, ennek legyen tudatában!
Így viszont már egyből nem annyira kelendő a paripa.
Másfél év, és jó pár ezer km alatt több rendőri igazoltatás során egyszer sem származott semmilyen jellegű problémám sem a dologból, de így mégsem adhatom oda mondjuk egy friss jogsis 16 évesnek, hogy engem se büntettek meg, menjél nyugodtan...
A kérdésem az lenne, hogy hogyan tehetném helyre a motor papírjait? 20 kW teljesítmény, és 370 kg-os súly szerepel a forgalmiban, amik elég nagy baromságnak tűnnek.
Van valami lehetőség az adatok korrigálására? (Egyáltalán ha van is lehetőség, megéri vele szórakozni?)
Illetve még a motorszámos dolog is érdekelne, hogy olyan, hogy AF-es szám létezik még egyáltalán? Egy alu táblába van beleütve, és fel van ragasztva az előző motorszámra. Az eredeti is teljesen olvasható egyébként. Annyit sikerült kiderítenem, hogy a benne lévő blokk későbbi TDR-é, ami már önindítós. Gondolom gyárilag berúgós volt a motor, így oldották meg az önindító kérdést...
akkor én jobban jártam egyedül voltam egy mz ts-re, bár csak a vizsga előtt pillantottam meg 10 perccel
ráadásul az 1 vizsgaórába bele kellett férnie az a+b kategóriának is mert elfelejtette mindenki hogy motor is lesz
Elvileg legalább 55 lovasnak kell lennie a motornak és 600-asnak. Legalábbis a neten ezt írják. Én is vidéken vizsgáztam :) 2 gs 500 volt és voltunk 5-en rá. Nem volt gond. Pihentünk :)
Egy kicsit eltértünk a kérdéstől
Itt vidéken elmegyek lábon a helyszínig azzal nincs baj. Nem a pénz miatt akarok saját motorral menni, hanem mert túl sok ember lesz a kevés motorra, és nincs időm arra, hogy egy alkalommal ez miatt 5 órát ott legyek . Szóval a kérdés maradt, mennyi a minimum kW és ccm? Igen, be tudok menni megkérdezni 5.én, de ha valaki tudja le írhatná
Hali!
Nem találtam megfelelő topikot ezért ide írok.
Valaki tudja hogy "A" korlátlan jogsinál, milyen motorral lehet vizsgázni rutinból és városiból? Konkrétan az érdekelne, hogy minimum hány kW és ccm szükséges hozzá, mert hallottam olyat, hogy 500ccm feletti gép kell hozzá.
Válaszokat előre is köszönöm.
Nem tudom, hogyan van a többieknél, mi Kawasaki márkaszerviz vagyunk. Meg kell kérdezned egy olyan márkaszervizt, amilyen motorod van... mi csak Kawákhoz tudjuk rendelni.
Kawakhoz?
Válaszodat előre is köszönöm!
Mi van akkor, ha A1-es jogsival megfognak 600-as motoron?
Teljesen jó állapotú, érvényes okmányokkal rendelkező motor, meg minden rendben van, ezt az apró bibit leszámítva... :D Eltiltanak? Elveszik a jogsit? Pénzbüntetés? Mennyi?
Ha valaki tud erről valamit, légyszí írja már meg!
Kawasaki motorkerékpárok teljesítmény korlátozása a jogosítványodhoz igazítva! Nem kell lemondanod a kiszemelt Kawáról csak azért, mert a jogsid 35kW-ig érvényes! A hatályos jogszabályoknak megfelelő hivatalos fojtókit beszerelésével a 2003 utáni gyártású Kawasaki modellek többségének teljesítménye korlátozható. A gyári fojtókit beszerelése után az általunk kiadott dokumentumokkal a lefojtott teljesítmény hivatalosan bejegyezhető a forgalmi engedélybe, így ezekután a motorkerékpár korlátozott jogosítvánnyal is vezethetővé válik.
Bővebb infó itt
kreszt újból le kell tenned, viszont vezetésbe van kedvezmény vagyis összesen 4óra rutin 6óra városit kötelező vezetni, cirka 65ezer Ft körül jön ki így a A korlátlan jogsi mivel van régebbi a1-ed.
a1 jogsim van pár éve, elmúltam 24, átképzéssel meg tudom csinálni az a-t vagy előröl kell kezdeni az egészet?
Segítségeteket kérném!
Egy KTM EXC-F 250 -es típusú motort a mostani kiszemeltem, de szeretnék előbb a dolgoknak rendesen utána járni.
a kérdéseim a következők.:
-Milyen papirok kellenek a motor forgalomba helyezéséhez?
-Lehet-e ezt a motort 2 személyre vizsgáztatni?
Előre is köszi!
Szerintem az a legkézenfekvőbb amit a végére írtál vegyél egy Játszósat :) én is azt tettem A2-vel vezetek egy DRz 400s-et de ha neked az gyenge akkor sok SuperMoto van kevés Kilowattal :D láttam már Husaberg Fe650e-t 16Kw-al KTM EXC 520.... stb.. :)
Előre is elnézést, a kérdés szerepel a jogász válaszol fórumban is. Nem tudtam, hogy melyikhez passzol jobban...
Van egy Yamaha DT 125 R-es, rendszámos motorom.
1992-es évjárat, 1995-ös forgalombahelyezéssel. AF-es motorszámmal.
2013. nyarán vettem, újítgattam, használtam, nem volt vele semmi gondom sose.
Na DE! Most el szeretném adni, és az egyik kedves érdeklődő kérdezte, hogy hány kW teljesítmény szerepel a forgalmiban? Megnéztem, 20 kW.
Ezzel még olyan sok baj nem is volna, azt leszámítva, hogy pár ezer forinttal többe kerülnek rá az illetékek. Viszont így már A1-es jogosítvánnyal nem vezethető. Persze nekem is csak A1-es jogsim van, de vásárláskor eszembe sem jutott megnézni, hogy 11 kW-on belül van-e, a kedves eladó pedig b.szta vele közölni ezt az apróságot...
Én természetesen beleírtam ezt követően a hirdetésbe is, ill. minden érdeklődőnek felhívtam a figyelmét, hogy 20 kW-os a motor, ennek legyen tudatában!
Így viszont már egyből nem annyira kelendő a paripa.
Másfél év, és jó pár ezer km alatt több rendőri igazoltatás során egyszer sem származott semmilyen jellegű problémám sem a dologból, de így mégsem adhatom oda mondjuk egy friss jogsis 16 évesnek, hogy engem se büntettek meg, menjél nyugodtan...
A kérdésem az lenne, hogy hogyan tehetném helyre a motor papírjait? 20 kW teljesítmény, és 370 kg-os súly szerepel a forgalmiban, amik elég nagy baromságnak tűnnek.
Van valami lehetőség az adatok korrigálására? (Egyáltalán ha van is lehetőség, megéri vele szórakozni?)
Illetve még a motorszámos dolog is érdekelne, hogy olyan, hogy AF-es szám létezik még egyáltalán? Egy alu táblába van beleütve, és fel van ragasztva az előző motorszámra. Az eredeti is teljesen olvasható egyébként. Annyit sikerült kiderítenem, hogy a benne lévő blokk későbbi TDR-é, ami már önindítós. Gondolom gyárilag berúgós volt a motor, így oldották meg az önindító kérdést...
Előre is köszönöm a segítséget!
ráadásul az 1 vizsgaórába bele kellett férnie az a+b kategóriának is mert elfelejtette mindenki hogy motor is lesz
Itt vidéken elmegyek lábon a helyszínig azzal nincs baj. Nem a pénz miatt akarok saját motorral menni, hanem mert túl sok ember lesz a kevés motorra, és nincs időm arra, hogy egy alkalommal ez miatt 5 órát ott legyek . Szóval a kérdés maradt, mennyi a minimum kW és ccm? Igen, be tudok menni megkérdezni 5.én, de ha valaki tudja le írhatná
Nem találtam megfelelő topikot ezért ide írok.
Valaki tudja hogy "A" korlátlan jogsinál, milyen motorral lehet vizsgázni rutinból és városiból? Konkrétan az érdekelne, hogy minimum hány kW és ccm szükséges hozzá, mert hallottam olyat, hogy 500ccm feletti gép kell hozzá.
Válaszokat előre is köszönöm.