Van valakinek tapasztalata Stage 6 vashengerrel?Mert vettem egy 3kj Jog-ot és ez van rajta és még bejáratós, de ha kell lecserélem mert nekem az előzőn Top Perfomance volt és nagyon elégedett voltam vele.
Meg még egy, az RMS racing főtengely tapasztalat is jöhet, mert ha kell azt is lecserélem.
Válaszotokat előre is köszönöm
Hali!pvl 650 fire programozható gyujtás eladó minarelli am 6-os blokkon volt -egy csatlakozókábel hiányzik,de ha tudod a bekötését akár ki is próbálható nálam 35000ft 06304906559 zirc
Van egy Derbi GPR 50 70-es egy AIRSAL nikaszilos hengerrel.
Nekem alapjárati gondok vannak. Sajnos gáz folyamatos tartása után, mikor elengedem akkor nem egyből megy le alapjáratra a motor, hanem 2500-3000 között marad 4-5mp-ig és csak aztán megy le 1500-as alapjáratra. Viszont, ha csak brummoktatom akkor visszaesik rögtön 1500-ra. Lehet membrán, vagy karbi hibádzik, vagy mindkettő?
Akit érdekel van nagyon jó áron 50-es gyári hengerhez hasonló hengerszettem, hengerfej nélkül, új. Csak a gyári hengerfej kell hozzá és építhető, használható a szett.
Az alábbi blokkos motorokhoz:
D50B0
Ilyet használ az aprilia 2006-tól valamint a derbi 2006-tól.
Hali
Nekem kb ua. van mint Neked RS 50 17,5-ös karbi plussz V6. Tegyél a karbiba 100-as főfuvókát aztán megindul ha igaz, a tűt meg vedd legrövidebre. A gyári 90-essel nem ment nekem se. Ha most 100-as van bent akkor bocs.
Sziasztok!
Adott egy Derbi Senda 50 X-Treme egy leo vince V6-os kipufogóval eddig gyári 14-es karburátor volt rajta most raktam rá egy 17,5-es karburátort elindult rendesen érezni is hogy kicsit jobban megy, de még mindig nem igazán akar kipörögni főleg 5.-6.-ba csak 7 ezret pörög és 65km/h a vége. Mit csináljak vele hogy a maximálisat tudjam belőle kihozni, kissebb-nagyobb fúvóka?
szereltem be már többet is kínait, másképp muzsikál pár plusz köbcentitől piaggióba nem raktam tuning hengert csak fúrattam 2t-hez viszonyítva nagyon harmatosak az 50 4t-k kicsit dob rajta a nagyobb henger de nem lehet attól se egetrengető különbséget várni
Igen tudom hogy drága, de úgy voltam vele hogy piaggio 4 ütemű blokkos robogót veszek mert abban bízom attól függetlenül hogy a kínai sem olyan rossz már.Találtam is polini henger szettet meg kiput is csak gondoltam hátha van valakinek tapasztlata.De köszönöm a választ.
ehh piaggio 4 ütem .... rossz választás kínai 4 ütem na aaaaaz ! van hozzá 60 as 80 as hengerszett más hengerfej és sokkal olcsóbb (különben a 4t piaggio is csájna de legalább drága)
Nem hittem volna hogy a 50-se négyütemü tuning mondat ekkora poén. De tényleg szívesen fogadnék olyan hozzászólást is akinek esetleg van tapasztalata.Nem full tuningra gondolok csak egy szimpla hengercserére.
Tudom hogy a kétütemű jobban tuningolható, de engem most a 4 ütemű érdekel.Köszönöm.
Olyan problémával kerültem szembe, hogy a felújított motorblokkomat (am6) feltöltöttem hűtőfolyadékkal és hajtóműolajjal. Sajnos le kellett engednem a vizet és ekkor vettem észre, hogy olaj van benne. Leengedtem a hajtóműolajat is és egy kevés hűtőfolyadék volt benne (megszínezte az olajat rózsaszínre).
Szerintetek mi lehet a baj. A vízpumpa szimering most lett cserélve.
Sziasztok. Szeretnék 80-as DR hengert a motoromra( HM cre) utánaolvasgattam és azt írták hogy ha jó állapotú a főtengely, nem kotyog akkor nem feltétlen kell cserélni. Szerintetek elbírná? Enyémnek semmi baja, és állítólag ebben a fajta HM-ben aminek dupla hűtője van erősített főtengely is van , nem tudom ez igaz-e?
Meg még egy, az RMS racing főtengely tapasztalat is jöhet, mert ha kell azt is lecserélem.
Válaszotokat előre is köszönöm