Húú milyen sok fontos hozzászólást termeltetek ma.
Inkább ezt nézzétek meg!
Én eltudnám viselni a pepiék nélkül is a közvetítéseket ha végig ezt hallgathatnám .
Szerintem ez még a legelvetemültebb 4T gyűlölőknek is megdobogtatja a szívét
Hat tevedsz kedves Denym. :) Ha megkerdezel egy igazi motorszerelot,azt fogja mondani,hogy a 2T volt az igazi motor...az mar mas dolog,hogy valamibol meg kell elnie.
Akihez szoktuk vinni a motorokat,szoval o volt a szereloje Drapal Janosnak is.Na,o megszereli neked a 4T-t is,de szamara az nem motor...szoval ennyit errol. :)
En meg azokat mosolygom,akik 4T-t szerelnek,mert 1000-szer bonyolultabb,megszerelni egy 4T-t.Ha meg nem vagy profi szerelo,max gumit tudsz cserelni meg lancot egy 600-1000-es gepen. :)
1000-es gepbe is belekotok...erre csak annyit mondok,hogy 2Tbel nem csinaltak 1000-est utcara,mert meghaltak volna vele...
A tobbiben kicsit igazad van.
Mr2ütem-nél az a baj, hogy sportmotoros (2T) csőlátása van. Az a motor, amelyik nem mutat sportmotoros jellemzőket az már nem is motor. Sőt jobbat mondok, amelyik 4ütemű az már szar. Relativitás kérem szépen. Minden esetben létezik olyan aspektus ahonnan nézve bármi lehet szar és bármi lehet jó, így vmilyen szempontból bárkinek igaza lehet a maga módján. De azért ne essünk túlzásba! Azt mondod a 4T egy fos vmi. Oké, mondd egy profi szerelőnek, hogy a 4ütemű motor a motortechnika fejlődésének egyik legnagyobb hibája és őszintén nem is érted miért nyomta el mára már a 2T-t és biztos lehetsz benne, hogy elég rendesen megmosolyognak majd! A kis CBR-be egyébként is könnyű belekötni, hát a nagyobb 600-1000-es gépekbe miért nem?
Meg egyébként egyet nem értek. Ha vki említ egy kétkerekűt és azt meri mondani, hogy neki az tetszik, szerinte nem olyan rossz motort, akkor te és a hasonló emberek egyből lebarmozzák, hogy ugyan már az nem is motor, és rögtön mondtok 3 másikat amelyikek élből erősebbek, gyorsabbak. És ez valóban így van, de ki mondta, hogy te itt hasonlítgass más gépekhez mikor nem volt erről szó, csupán vkinek vmi megtetszett, meg egyáltalán ha vkinek vmi tetszik akkor milyen jogon hülyézed le azért?? Egy analóg példával ez ugyanolyan mintha vki rajongana a Raffaello képekért, te meg csak a Dürer-t ismernéd el mint festőművészt és azt mondanád "Raffaello egy szar, nézz már rá a képeire! Dürer az tudott festeni, de az a digó ugyan nem... " Mindkettőnek van értéke vmiért. Az egyik ebben jobb a másik abban. Az kérem szépen csőlátás ha te csak a teljesítményt, súlyt és végsebességet tartod összehasonlítási alapnak. Már pedig ezek alapján hasonlítgatsz minden motort. Lehet újat mondok, de a motorozás nem mindenkinek ezekről szól, lehet hogy talán másnak nem az a fontos mint neked???
az a masik veglet,de most nem akarok megint bele menni.
De ez is szinten csak az en teoriamat tamasztja ala,hogy meg gyerek vagy...de majd felnosz....remelem...
Tom, de amíg nem ült rá és nem tudja miről beszélünk, nem érti!!!
Szóval azt tom mondani, hogy nem arra tervezték, amire te szeretnéd használni, ha gyorsulgatni szeretnél meg full sportosan közlekedni, észre se vedd ezt a kategóriát, hanem menj az izmosabb motorokhoz és a hozzá tartozó fórumokhoz!!!
Tényleg nem egy értelmes kommunikáció ez, ami itt folyik, nem értem, miért kell szindi egymást...
Minden motor típusnak megvan az előnye, hátránya, a 2Tnek és a 4Tnek is egyarát, s attól még hogy egy motor kis teljesítményű, nem kéne leszólni. Mint már írtam, mind a kettőnek meg van az előnye...
Próbál pl egy izmosabb mocival egy városban közlekedni... vagy legalább egy kis helyen... Egy biztos a CBR 125öt nem gyorsulni és nem az ország útra tervezték, hanem kényelmes és egyben sportos motorozásra.
Inkább ezt nézzétek meg!
Én eltudnám viselni a pepiék nélkül is a közvetítéseket ha végig ezt hallgathatnám .
Szerintem ez még a legelvetemültebb 4T gyűlölőknek is megdobogtatja a szívét
Akihez szoktuk vinni a motorokat,szoval o volt a szereloje Drapal Janosnak is.Na,o megszereli neked a 4T-t is,de szamara az nem motor...szoval ennyit errol. :)
En meg azokat mosolygom,akik 4T-t szerelnek,mert 1000-szer bonyolultabb,megszerelni egy 4T-t.Ha meg nem vagy profi szerelo,max gumit tudsz cserelni meg lancot egy 600-1000-es gepen. :)
1000-es gepbe is belekotok...erre csak annyit mondok,hogy 2Tbel nem csinaltak 1000-est utcara,mert meghaltak volna vele...
A tobbiben kicsit igazad van.
Meg egyébként egyet nem értek. Ha vki említ egy kétkerekűt és azt meri mondani, hogy neki az tetszik, szerinte nem olyan rossz motort, akkor te és a hasonló emberek egyből lebarmozzák, hogy ugyan már az nem is motor, és rögtön mondtok 3 másikat amelyikek élből erősebbek, gyorsabbak. És ez valóban így van, de ki mondta, hogy te itt hasonlítgass más gépekhez mikor nem volt erről szó, csupán vkinek vmi megtetszett, meg egyáltalán ha vkinek vmi tetszik akkor milyen jogon hülyézed le azért?? Egy analóg példával ez ugyanolyan mintha vki rajongana a Raffaello képekért, te meg csak a Dürer-t ismernéd el mint festőművészt és azt mondanád "Raffaello egy szar, nézz már rá a képeire! Dürer az tudott festeni, de az a digó ugyan nem... " Mindkettőnek van értéke vmiért. Az egyik ebben jobb a másik abban. Az kérem szépen csőlátás ha te csak a teljesítményt, súlyt és végsebességet tartod összehasonlítási alapnak. Már pedig ezek alapján hasonlítgatsz minden motort. Lehet újat mondok, de a motorozás nem mindenkinek ezekről szól, lehet hogy talán másnak nem az a fontos mint neked???
te nem írsz ide én meg nem írok oda ahol te vagy
ennyi
ha ezt betartod azzal bebizonyíthatod hogy valamennyire értelmes vagy
De ez is szinten csak az en teoriamat tamasztja ala,hogy meg gyerek vagy...de majd felnosz....remelem...
senki nem kíváncsi rád
Szóval azt tom mondani, hogy nem arra tervezték, amire te szeretnéd használni, ha gyorsulgatni szeretnél meg full sportosan közlekedni, észre se vedd ezt a kategóriát, hanem menj az izmosabb motorokhoz és a hozzá tartozó fórumokhoz!!!
a 2t-vel semmi bajom
Minden motor típusnak megvan az előnye, hátránya, a 2Tnek és a 4Tnek is egyarát, s attól még hogy egy motor kis teljesítményű, nem kéne leszólni. Mint már írtam, mind a kettőnek meg van az előnye...
Próbál pl egy izmosabb mocival egy városban közlekedni... vagy legalább egy kis helyen... Egy biztos a CBR 125öt nem gyorsulni és nem az ország útra tervezték, hanem kényelmes és egyben sportos motorozásra.
Szerintem...
Mit kommunikaljak veled,amikor hulyesegeket irogatsz alneven?
tényleg nem tudsz értelmesen kommunikálni
az ilyenek miatt (mint te) tart ott ez az ország ahol tart
A robi sokkal jobb.
15 LE / 125 kg
tobbet nem is kell irnom,nevetseges ugy ahogy van.Foleg amiota lattam,hogy egy 50-70-es robi legyorsulta a varosban.