Nem véletlen, hogy a Honda CT 125 Hunter Cub kapcsán az az egyik legyakoribb keresőkifejezés, hogy miként lehet Európába hozni és itt szabályosan használni a japánok nyolcadliteresét. Elvégre a CT125 tényleg az egyik legvagányabb Honda, ráadásul könnyű, sokoldalú, megbízható, így nem csoda, hogy az ázsiai piacra készülő apróságot sokan szívesen látnák az európai kereskedésekben is. 

zonsen-honda-cub-2024
Honda CT125 Hunter Cub

A Zonsen azoknak szeretne kedvezni, akik nem tudják megvenni – vagy megfizetni – a Hondát, ezért kínai szokás szerint lekoppintották a motort, és pofátlanul kedvező áron dobták piacra. A négyütemű, 9 lóerős gépnek még a neve sem teljesen saját (Yemi Cub Clamber), csak hogy kétségünk se legyen, melyik vasnak az átirata...

zonsen-honda-cub-2024
Zonsen Yemi Cub Clamber

Az alapáras alumíniumdobozzal együtt is mindössze 7800 jüanba, azaz hozzávetőleg ezer euróba kerül a Yemi Cub, de akárcsak az „ihletadó” CT125, ez is sajnos csak Ázsiában kapható.