Árban és teljesítményben is nagy szakadék tátongott a hangvillás márka robogópalettáján, így kicsit sem meglepő, hogy ezt az űrt mintegy "megfelezve" bemutatták a 400-as X-Maxot, mely motorerőben és lassulásban is többet nyújt 250-es testvérénél, és nem sokkal kerül majd többe annál.
A nagyobb modellen már dupla első tárcsát kap a vásárló, szemben a negyedliteres szimpla egységével, ám a blokkolásgátlóval felszerelt verzióra egyelőre várnunk kell.
Tizennégy literes üzemanyagtartályával valószínűleg ritkán kell majd beállnunk a kutakra, és közel százhatvan centis tengelytávjának köszönhetően a helykínálatra sem lehet panasz, a méretes robogó a vezetőt és utasát is fejedelmi kényelemben repíti - legyen szó ingázásról, vagy hétvégi túráról.
A motor igazi ütőkártyája a vételár lesz, hiszen a hírek szerint a 250-es X-Maxnál alig háromszázezer forinttal kerül majd többe a Yamaha négyszázas robogója.