A motortulajdonosok, rajongók talán kevésbé kísérték figyelemmel, hogy a Suzuki részvényeinek jelentős része eddig idegen kézben, egészen pontosan a Volkswagen tulajdonában volt. A csaknem húsz százalékos tulajdonrészt képviselő papírok most ismét a Suzukihoz kerülnek a hírek szerint 1100 milliárd (!) forint összértékű tranzakció során. Az ügy háttere, hogy a németek 2009-ben együttműködésre léptek a japán céggel, hogy közösen szerezzenek új piacokat, ám a társulás végül nem hozta a várt eredményeket.

suzuki-recursion-6453
Könnyű és karcsú, csupán kéthengeres, de a forgatónyomatéka az ezres sornégyesekkel vetekszik

Eközben a motorpiacon is fontos mérföldkőhöz érkezett a távol-keleti gyártó, hiszen nemrégiben levédette a Recursion márkanevet, ami arra utal, hogy hamarosan a nagyközönség is láthatja a 2013-as Tokyo Motor Show-n bemutatott, 588 köbcentis, feltöltős gép szériaérett változatát. A soros, kéthengeres motor kereken százlovas csúcsteljesítményre lesz képes, ennél azonban sokkal fontosabb, hogy a speciális építési mód révén elért 100,3 Nm-es forgatónyomaték inkább a literes, mintsem a hatszázas kategória jellemzője.