Európában roppant népszerűek a középméretű csupaszmotorok, sőt Magyarországon is egyre inkább szorongatják a listavezető túraendurókat. Ezért aztán minden nagy márkának szüksége van – legalább – egy igazán sokoldalú, kedvező árú és látványos nakedre a kínálatban: a Suzukinál a sorkettes GSX-8S-re hárul a feladat, hogy elrabolja a vásárlók szívét.

Miután tavaly kipróbáltuk a modell idomos, R jelű változatát, megértettük, miért jeleskedett oly sok teszten a 776 köbcentis kéthengeres, mely idén még csábítóbb formában folytatja pályafutását.
Új fényezések és kiegészítők a 2025-ös Suzuki GSX-8S-en és a GSX-S1000GT-n
A csupasz nyolcszázas immáron háromféle – ezüst, fekete és kék – fényezéssel elérhető, és érdekes részlet, amit bizonyára a márka rajongói is kiszúrtak már, hogy míg a kék alapmodell segédváza és felnije egyaránt selyemfényű feketébe öltözött, addig az ezüst színösszeállítást piros felni teszi még vonzóbbá.

Egyértelmű, hogy a harmadik, a fekete 8S a legfeltűnőbb a trió tagjai közül, ugyanis az elegáns, visszafogott fényezést kihangsúlyozza a szintén piros felniszett, valamint a csak erre az összeállításra jellemző, tűzpiros segédváz. Ráadásul alapfelszereltség a motoron a személyre szabható teljesítményleadás és kipörgésgátló, a színes TFT-kijelző, valamint a kétirányú gyorsváltó.

Emellett a GSX-S1000GT túrasportmotor is átesett egy kisebb ráncfelvarráson, mely során a 152 lovas sornégyes is új színekbe öltözött – a 2025-ös változat Pearl Vigor Blue fényezésű idomokkal és ugyanilyen színű kerekekkel érkezik, míg a Metallic Oort Greyhez bronzszínű segédváz és felniszett tartozik.