A hétvégi nyitófutam előtt utoljára léptek pályára a pilóták, és ez a tesztnap emlékezetes marad a bajoroknak, ugyanis számos új lengőkart próbáltak ki, és úgy tűnik, hogy beváltak a módosítások, legalábbis erre utalnak a jobbnál jobb időeredmények.
Razgatlioglu és a BMW új körrekorddal az élen
Jóllehet, a BMW bevallottan a gumikezelésre és a felfüggesztésre összpontosított, vagyis nem a legjobb köridő elérése volt a cél, ennek dacára Razgatlioglu a teszt végén olyan időt futott, amire még senki nem volt képes az ausztrál pályán. Ezentúl 1:28.511 a köridő, amit meg kell döntenie a mezőnynek...
A török pilóta mögött Bulega (Ducati) és Locatelli (Yamaha) foglalta el a képzeletbeli dobogó alsóbb fokait, és meglepetésre a visszatérő Iannone lett a negyedik, de az olasz pilóta lemaradása már majdnem fél másodperc volt a BMW-s mögött. Bautista egyelőre keresi tavalyi formáját, és Rinaldit követve a hatodik lett nagyjából 7 tizedmásodperces hátránnyal.
Komoly meglepetés volt, hogy Razgatlioglu a BMW-vel 321 km/órás csúcssebességet ért el, míg a nyers erejükről híres Ducatik 310-312-vel száguldottak el a sebességmérő előtt. A teszt részletes eredményeit itt olvashatjátok.