Nemrég írtunk róla, hogy – a kiadott rajtengedély dacára – mégsem indulhatott el Taddy Błażusiak a Superenduro-vb-n a mezőny egyetlen elektromos motorjával, mivel a FIM a futam előtt „biztonsági okokra” hivatkozva visszavonta az engedélyt. Márpedig nagyon kíváncsiak lettünk volna rá, hogy mit tud a tisztán elektromos gép a benzinesek ellen... Öröm az ürömben, hogy most némi ízelítőt kaphatunk ebből, hiszen a két- és négyütemű terepmotorok szakértője, Jeli Attila hazai pályán tette a próbára a 80 lóerős vasat:
Endurózás, néhány kör a krosszpályán, siratófalak megmászása és gyorsulási verseny tette teljessé a napot, amit nemes egyszerűséggel úgy összegzett Attila:
legalább olyan jó vagy jobb volt az elektromos motor a terepakadályokon, mint a korábban próbált benzinesek.
Ráadásul a teszt alapján a hatótáv miatt sem kell aggódni, hiszen a gyár adatlapja szerint 1-2 óra alatt feltölthető a 6,5 kWh-s akku, ami mellesleg még 26%-on állt az egésznapos motorozás és forgatás végén.