Nemrég olvashattatok nálunk a jubileumi, 20. BMW Motorrad Daysről, ám magyar szempontból sokkal fontosabb, hogy a találkozó előtt egy nappal kezdődött a Pure&Crafted Fesztivál, ahol – most először – egy hazánkban épített motort is megcsodálhattak a látogatók.
A Sapka Műveknél született BMW R 18 már bejárta a hazai és a nemzetközi sajtót, ezért nem csoda, hogy a rendezvény Hall of Fame névre keresztelt, központi csarnokában kapott helyet. Sapka elképesztő építése azért is kiemelkedett a tömegből, mert amíg a többi kiállító kivétel nélkül a sportos irányt vette célba, addig a magyar, korábban Európa-bajnok építő ragaszkodott a klasszikus megjelenéshez.
A helyszínen készült fotókat elnézve bátran mondhatjuk, hogy teljesen átlényegült a hatalmas boxer, mely a harmincas évek bobbereinek stílusában fogant, és a BMW Motorrad Magyarország támogatásával jutott el a berlini rendezvényre.
Az építés alapjául szolgáló R 18 gyári állapotában is szemrevaló és erőtől duzzadó gép, melyet elsőként tesztelhettünk Magyarországon, sőt azóta már kipróbálhattuk az alapmodellből épített túragépet, az R 18 Classicot is.