Széria állapotban is igazi érdekesség a Yamaha legerősebb városi gépe, de a nagy vízen túl pontosan tudják, miként lehet megbolondítani az egyébként is fürge és sportos kétkerekűt.
Roland Sands vette kezelésbe az általunk is tesztelt Yamaha TMAX-ot, hogy még vonzóbb és persze még erősebb fenevadat varázsoljon belőle. A nyitott variátor-hajtás, a rajtszámmal kombinált első fényszóró és az idomzat hiánya vérmes versenymotorrá változtatta a visszafogott robogót, mely így nem csak a belvárosi dugókban, de a kanyargósabb versenypályákon is helytáll.
Az új kipufogórendszer nem csak a határozottabb basszusért felel, de néhány taggal meg is toldja az eredetileg 46 lóból álló ménest. A tengerentúlon továbbra is érzik, hogy miként lehet megvadítani a legegyszerűbb, leghétköznapibb masinákat is, hiszen a TMAX reinkarnációja nem csak feltűnő, de villámgyors is lett Roland Sands műhelye által.