Villámgyorsan közelít az 1963-ban alapított cég az új mérföldkőhöz, ugyanis míg 2015-ben egész év alatt 480 ezer motort és robogót adott el világszerte, idén már az első kilenc hónapban 481 ezer járgány gördült ki a kaohsziungi gyár kapuján. Ugyanakkor nem túl biztató, hogy amíg Európában sorra dőlnek a rekordok, addig az ázsiai térségben - beleértve Japánt is - valódi mélyrepülésben van a piac. Alig cikkeznek róla, pedig egyre aggasztóbbak a jelek: Japánban például az importvámok reformja is rányomta a bélyegét az idei, 315 817 darabos forgalomra, ami 25 ezres visszaesés 2018-hoz viszonyítva.
Visszatérve a Kymcóra, április elején Allan Santiago, a KYMCO Fülöp-szigeteken működő egységének elnöke bejelentette, hogy húszmillió dolláros befektetéssel új üzemet hoz létre a szigeten, és 2023-tól szinte csak elektromos hajtású motorok készülnek majd a létesítményben. A Kymco jelenleg is havi hatezer motort gyárt itt, de az állam drasztikusan szigorodó környezetvédelmi előírásai miatt ezentúl muszáj nagyobb hangsúlyt fektetniük a tiszta üzemű motorkerékpárokra. Ez persze előny is lehet, hiszen a szilárdtest-akkumulátorok elterjedése után már kész technológiájuk lesz többféle elektromos motor nagy mennyiségű gyártására, beleértve a nemrég bemutatott nakedet is, és komoly lépéselőnybe kerülhetnek a csak benzines modelleket fejlesztő márkákkal szemben.