Tamás jövőre a Luxperformance Suzuki csapatnál fog versenyezni, melynek a Bologna mellett található Totti Motorsport az új tulajdonosa.
"Nagyon sokat segített a döntésünkben, hogy olyat mondott a csapat, amit először még elhinni se mertünk. A tavalyi szezonban az S2-ben (azaz 450-ben) versenyeztek, viszont már a szezon végén elkezdték fejleszteni az S1, azaz a 450 fölötti egy motort. Tervezetük az volt, hogy 2007-től állítják hadrendbe a világbajnokságon. A csapat úgy látta, hogy velem közösen tudnák fejleszteni az eddig csak a saját fékpadjukon tesztelt motort. Így felajánlották, hogy a 2006-os szezonban én legyek a csapat első és egyetlen S1-es pilótájuk, mivel a "királykategóriában" is babérokra vágynak. Ez az Olasz és a Világbajnokságra vonatkozik. Ezt a nagyszerű hírt még tudták űberelni azzal, hogy szerződést kötöttek a Bridgestone gyárral, ők a supermoto gumik hivatalos teszt és fejlesztő csapata, így a motor mellett a gumik fejlesztésében is számítanak rám. Ez azért nagyon jó dolog, mert rengeteg időm és lehetőségem lesz az edzésre és köztudott, hogy az edzés többet ér minden tuningnál.
Január végén már ki is kellene mennem kb. 1 hétre tesztelni, aztán februárban lesz még pár teszt, március közepén pedig már kezdődik az Olasz bajnokság, áprilisba pedig a VB."
"Ahhoz azért hogy mindez valóra válhasson szükség van némi támogatásra, aminek részben híján vagyunk. Igazi segítséget a Magyar Suzukitól és a dílerektől szeretnénk. Némi ígéretet már kaptunk, de az még nem 100%-os, és nem is igazán elegendő. Természetesen cserébe a hazai, épp általunk megrendezésre kerülő meghívásos kupasorozaton is indulnom kéne, ami persze nem baj, csak plusz költséggel jár. Így az én tavalyi helyem és Hondás támogatásom az öcsém élvezi majd, aki tavaly megnyerte az magyar Open bajnokságot, és 7. lett az EB-n. Remélhetőleg jövőre újra csapattársak leszünk, talán épp ő lesz a Luxperformance Suzuki Team 2-es számú pilótája."
Kapcsolódó anyagok: