A kiszivárgott képeket eredetileg a Motor1 Brazil mutatta be, a dél-amerikai honlapon jelentek meg korábban a szabadalmi hivatalba beadott tervdokumentáció egyes darabjai is, melyek alapján kijelenthetjük, hogy az újdonság sok közös vonást mutat a tavasszal bemutatott 9Cento tanulmánymodellel.

Milánóban mutatják be a régóta várt bajor csupaszmotort

Két változat jelenik majd meg, az R letisztult naked, míg az RS sportosabb, részben burkolt, de mindkét változat ugyanazt a vázat, motort, kipufogórendszert kapta, mi több, kerekeik és felfüggesztéseik is megegyeznek. Fontos különbség viszont, hogy az F 850 R kormánya előrébb helyezkedik el, miközben lábtámasza kissé magasabbra és hátrébb került, mint az F 850 RS-nek.

milanoban-mutatjak-be-a-regota-vart-bajor-csupaszmotort-23581
Kényelmes üléspozícióval és a jól bevált kéthengeres erőforrással támad az F 850 R. Európai értékesítése várhatóan jövő tavasszal indul

Az R fejidomának közepére beépített fényszóró alján fut végig a nappali menetfény vízszintes LED-je, műszerfalán pedig jól megfér egymás mellett az analóg fordulatszámmérő és a fontos információkat megjelenítő digitális TFT-kijelző.

milanoban-mutatjak-be-a-regota-vart-bajor-csupaszmotort-23582
A karcsú farrész erősen emlékeztet a 9Centón látott megoldásra. Lehet, hogy 2020-ban jön az F 850 XR is?

A BMW most nagy menetelésben van, elvégre novemberben több új motorkerékpárt bemutat az EICMA-n; az F 850 R és az F 850 RS mellett várhatóan az új 1800-as cirkálóról és az új S 1000 XR-ről is lerántják a leplet.