Tavaly ősszel leplezték le a Honda új világjáróját, a 820 mm-es ülésmagasságú és gazdag alapfelszereltsége dacára 238 kilóval mérlegelő NT1100-at. Igencsak bőkezűen szórták a hasznos kiegészítőket a motorra, hiszen a gyári oldaldobozok és a sebességrögzítő automatika (tempomat) mellett nem kell felárat fizetnünk a nagyméretű, öt lépcsőben állítható túraplexiért, valamint a fűthető markolatokért sem.

Az eladási verseny élén nyitott a Honda NT1100

A Honda – értelemszerűen – a túramotorok géposztályába sorolta a modellt, mely idén februártól kapható Magyarországon, és úgy tűnik, a márka rajongói rögtön le is csaptak az újdonságra, mivel a Datahouse összesítése alapján

az NT1100 holtversenyben a legkeresettebb túramotor lett 2022 februárjában.

Az első helyen osztozik az általunk is tesztelt Benelli TRK502-vel, mely konstrukcióját tekintve sokkal inkább crossover, valahogy mégis egy kategóriába került például a Gold Winggel vagy éppen a BMW K 1600-zal. Szoros volt a túragépek élmezőnye, hiszen a TRK502-ből és az NT1100 DCT-s változatából ugyanannyi talált gazdára, viszont a DCT-s és hagyományos váltóval felszerelt modelleket összeadva már az NT1100 kerekedik felül, a TRK a második, míg a BMW R 1250 RT a harmadik.

megkezdodott-a-honda-nt1100-ertekesitese
Az állítható túraplexi, a két gyári oldaldoboz, a tempomat és a fűtött markolat is alapáras az új Hondán

Az NT sikere valószínűleg abban rejlik, hogy egyesíti a Deauville túramotoros erényeit az Africa Twin Adventure Sports nyomatékos, 102 lovas erőforrásával, és természetesen a már említett, kivételesen gazdag alapfelszereltség is nyomós érv az új Honda mellett.

megkezdodott-a-honda-nt1100-ertekesitese
Ma már szinte elvárás a kategóriában a műszeregység Apple CarPlay®- és Android Auto®-funkciója, illetve a Bluetooth-kapcsolat, hogy a vezető okostelefonja társítható legyen a motorral

A márka hagyományaihoz híven az NT1100 is kétféle változatban kapható: a „sima” hatos váltóval felszerelt kivitel ára 4 989 000 Ft, míg a DCT-s 5 349 000 forintba kerül.