Tavaly ősszel leplezték le a Honda új világjáróját, a 820 mm-es ülésmagasságú és gazdag alapfelszereltsége dacára 238 kilóval mérlegelő NT1100-at. Igencsak bőkezűen szórták a hasznos kiegészítőket a motorra, hiszen a gyári oldaldobozok és a sebességrögzítő automatika (tempomat) mellett nem kell felárat fizetnünk a nagyméretű, öt lépcsőben állítható túraplexiért, valamint a fűthető markolatokért sem.
Az eladási verseny élén nyitott a Honda NT1100
A Honda – értelemszerűen – a túramotorok géposztályába sorolta a modellt, mely idén februártól kapható Magyarországon, és úgy tűnik, a márka rajongói rögtön le is csaptak az újdonságra, mivel a Datahouse összesítése alapján
az NT1100 holtversenyben a legkeresettebb túramotor lett 2022 februárjában.
Az első helyen osztozik az általunk is tesztelt Benelli TRK502-vel, mely konstrukcióját tekintve sokkal inkább crossover, valahogy mégis egy kategóriába került például a Gold Winggel vagy éppen a BMW K 1600-zal. Szoros volt a túragépek élmezőnye, hiszen a TRK502-ből és az NT1100 DCT-s változatából ugyanannyi talált gazdára, viszont a DCT-s és hagyományos váltóval felszerelt modelleket összeadva már az NT1100 kerekedik felül, a TRK a második, míg a BMW R 1250 RT a harmadik.
Az NT sikere valószínűleg abban rejlik, hogy egyesíti a Deauville túramotoros erényeit az Africa Twin Adventure Sports nyomatékos, 102 lovas erőforrásával, és természetesen a már említett, kivételesen gazdag alapfelszereltség is nyomós érv az új Honda mellett.
A márka hagyományaihoz híven az NT1100 is kétféle változatban kapható: a „sima” hatos váltóval felszerelt kivitel ára 4 989 000 Ft, míg a DCT-s 5 349 000 forintba kerül.