A korábban főként AM kategóriájú, azaz segédmotorként forgalomba állt motorokkal hódító Lvneng szintet lépett, és napjainkban már kétszemélyes, A1-es robogókkal van jelen az európai piacon. Az első fecske, a rendkívül fürge NCE-S már járt is nálunk teszten – itt olvashatjátok, milyen tapasztalataink voltak vele. Annyit már most elárulhatunk, hogy kapott hideget-meleget...

Megérkezett Magyarországra a Lvneng NCF-S

Szerettük, hogy milyen meglepően dinamikus a robogó a 6,6 kW-os névleges teljesítményű villanymotorral, de vannak, akiknek a puszta teljesítménynél többre értékelik a kedvező árat, valamint a rendkívül olcsó üzemeltetést.

lvneng-ncf-robogo-tesztlehetoseg
Mivel zöldrendszámos, tehát számos kedvezményre jogosult, az NCF-S tulajdonosa is élvezheti az adó- és járulékmentesség előnyeit

Nekik találták ki az NCF-S változatot, ami kevésbé dinamikus, névleges teljesítménye 4,3 kW, elektronikusan korlátozott végsebessége 75 km/óra, míg egy töltéssel legfeljebb 90 kilométerre jut el. A fehér és grafit színben kapható NCF-S 1 550 000 forintba kerül, tehát 340 000 forinttal kedvezőbb árú az NCE-S-nél, holott hatótávja alig csekélyebb, így akinek az ár az elsődleges szempont, annak érdemes egy pillantást vetnie a „kistestvérre” is. Ez egyben azt jelenti, hogy az újdonság messze olcsóbb napjaink népszerű 125-öseinél, igaz, végsebessége is szerényebb, mint a benzines kihívóké.

lvneng-ncf-robogo-tesztlehetoseg
Egyértelműen a szebb elektromos motorok táborát erősíti az NCF-S. Látványos lett a Yamaha BW's stílusú első burkolat és az élekkel tarkított oldalidom is

Ha Te is letesztelnéd a Lvneng – vagy más márkák – újdonságait, itt jelentkezhetsz online, megadva, hogy terepmotort vagy városi motorkerékpárt, esetleg AM-es robogót szeretnél kipróbálni a hazai forgalmazónál.