Az 53,5 lovas, illetve 55 Nm-es csúcsnyomatékú robogó egyelőre koncepcióként jelent meg a távol-keleti gyártó palettáján, de látva a Honda X-ADV - nem is olyan meglepő - sikerét, no meg a crossoverek iránti növekvő keresletet, könnyen megjósolható, hogy hónapokon belül előrukkolnak a szériaérett változattal is.

kymco-c-tereprobogo-15222
Egyelőre csak a teljesítmény nyilvános: 53,5 lovas, 550 köbcentis erőforrás dolgozik a különös megjelenésű C Seriesben

Más kérdés, hogy a módosított nyereg és idomzat, valamint az alig észrevehetően átdolgozott felfüggesztés korántsem szült olyan meghökkentő gépet, mint amilyen Honda nagyágyúja, persze a vásárlók szokásait ismerve a terepezés nem is lehetett elsőrendű szempont tervezéskor. Akárhogy is, a maxirobogók egyre népszerűbbek, immáron hazánkban is több fogy belőlük, mint a 125 köbcenti alatti társaikból, így az egyelőre C Series névre hallgató Kymcónak is minden esélye megvan a piaci sikerre.