A németek jól ismert GS 650 G modelljére épülnek az utcai és terepes újdonságok, ám a puritán donort rendesen átdolgozták, hogy a kész motor méltó legyen a Husqvarna hírnevéhez és sportsikereihez. Mindössze 183 kilogrammal mérlegel a kihívó, ezt a tömeget az új vezérműtengellyel és dugattyúval ellátott erőforrás repíti, és a blokk hangjára sem lehet panaszunk, hiszen új, rozsdamentes kipufogórendszert álmodtak a 2012 őszén debütáló Husky-ra.
Az árképzés is barátságos, hiszen itthon 1 879 000 forinttól indulnak majd a TR modelljei (plusz regadó), ennyiért ABS nélküli Terrát kínál a hazai forgalmazó. Az ABS-szel felszerelt modellek mindössze 70 000 forinttal kóstálnak többet, a blokkolásgátlóval kiegészített gépekért 1 949 000 forintot kell leszurkolnunk.
A vaskos, 46 mm belsőcső-átmérőjű teleszkópvilla és a közel húszcentis rugóút révén a Husqvarna TR sorozata jó választás lehet azoknak, akik a mindennapi használat mellett hétvégente terepes kalandokra is használnák a választott kétkerekűt, hiszen a legendásan megbízható és takarékos blokk valamint a jó terepképesség és a magas üléspozíció miatt városban és a földutakon is remek társ lehet a skandinávok újdonsága.