Az új CMX1100 Rebel a klasszikus megjelenést ötvözi a vadonatúj technológiával – írják a Honda mérnökei, arra utalva, hogy a Rebel tömzsi, már-már bobberes formája a hetvenes éveket idézi, viszont DCT-s erőforrása abszolút naprakész technika - tulajdonképpen ez dolgozik az új Africa Twin Adventure Sports-ban is.
Megjelent a Honda Rebel 1100
Mi több, azt állítják a szakemberek, hogy a 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, patronos első villának és a négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergeknek köszönhetően pont olyan otthonosan mozog a gép kanyarvadászat közben, mint amikor pihentető cirkálásra használjuk.
Erőforrása – mint említettük – az Africa Twinből érkezett, ám alaposan átfésülték: legnagyobb forgatónyomatéka 98 Nm, míg teljesítménye 87 lóerő. Négy különböző vezetési mód és három fokozatban szabályozható kipörgésgátló (HSTC) segít megzabolázni a gépet, s hogy mindenki megtalálja a neki tetsző változatot, hagyományos és DCT-s erőátvitellel is kapható a modell.
Logikus lépés volt piacra dobni a 2017-ben megjelent Rebel 500 nagyobb változatát, elvégre a félliteres „tesó” kimondottan népszerű: tavaly a harmadik legnépszerűbb custom motorkerékpár volt Európában. Ráadásul azok is elégedettek lehetnek vele, akiknek bejön a bobber stílus, de ódzkodnak a 280-300 kilós monstrumoktól.
A Rebel 1100 ugyanis mindössze 223 kilóval mérlegel, és ez már menetkész érték, megtankolva, indulásra készen. Az alacsonyabb pilótáknak jó hír, hogy az ülésmagasság csupán 700 mm, vagyis 150-155 centitől már kényelmesen talajt ér róla az ember.
Az újdonság kétféle kivitelben kerül az üzletekbe: az alapmodell (CMX1100A) 3 649 000 Ft, míg a dupla kuplungos erőátvitelű (DCT) 3 989 000 forintot kóstál.