Valószínűleg gyorsváltót sem kap majd a nagyjából egymillió euróért kínált CRT gép, de a vételárban a Honda támogatása is benne van, vagyis a teljes szezonban karbantartják a masinát, ha valaki őket választja partnerül a GP-futamokra. Az már bizonyos, hogy Öhlins felfüggesztés fog kapcsolódni a vadonatúj fejlesztésű vázhoz, a fékeket pedig a valószínűleg a Brembo szállítja majd a japán cégnek.
A Honda szeretné minél több motorját bevetni, igaz, a korábbi nyilatkozatokkal ellentétben a csapatoknak csak az utolsó pillanatban, idén novemberben lesz majd alkalmuk kipróbálni, mit is nyújt az újdonság. Ha minden a tervek szerint alakul, legalább öt versenykész példány készül majd, melyeket már a 2014-es idénnyitón rajtrácsra állítanának, hogy a következő szezonban élesben bizonyíthasson az egyelőre még csak tervezőasztalon létező versenygép. Az egyelőre kérdéses, hogy a jelenleg is népes rajtrács tovább bővül-e az érkező ötössel, vagy a jelenleg futó CRT-k helyére lép be a japánok vadonatúj modellje.