A sajtótájékoztatón hosszan, részletesen meséltek az újdonságról, mely igazi unikum lesz a sportmotorok között, ám a vételárra egyszer sem tértek ki - nyilván nem véletlenül.
Látva a MotoGP alakulattól érkező nyilatkozatokat, mely szerint a Honda - a Moto3 és a Moto2 kategória után - a legnagyobbak között is vezető beszállítói szerepre törne, logikusan következik, hogy az új széria egy limitált, mindennapos használatra nagyjából alkalmatlan pályagép lesz, de természetesen rendszámmal. Így áthidalhatja a japán gyártó a prototípus gépek és a CRT motorok közötti szakadékot, hiszen a világbajnok technikát csomagolják olcsóbb, fogyaszthatóbb köntösbe, hogy utána alapként szolgáljon a a királykategória szerényebb pénzügyi lehetőségű indulóinak.
A high-tech alkatrészek és a limitált példányszám miatt extrém magas, átszámítva 14-16 millió forint közötti vételárat jósolnak, ami csak a jelenleg kapható utcai superbike-okhoz viszonyítva tűnik kimagaslónak, a korábbi, kisszériás gépek között egyáltalán nem kirívó. A japánok legendás kétkerekűje, az NR750 még ma is felbukkan az aukciós portálokon, és a keveset futott darabokat ennek az összegnek a duplájáért hirdetik - messze harmincmillió forint felett cserélnek gazdát az ováldugattyús gépek.