Miként korábban mi is megírtuk, a már jól ismert 125 és 150 köbcentis, hagyományos belsőégésű motorral felszerelt modellek mellett a japán gyártó tisztán elektromos és hibridüzemű variánsokat is készít a PCX-ből. Októberben, a Tokyo Motor Show-n még csak annyit lehetett tudni, hogy pozitív visszajelzések esetén egy éven belül megkezdődhet a gyártás, ám pontos dátumot akkor még nem árultak el, de immáron tudni lehet, szeptember 14-én már a japán kereskedésekbe kerülhetnek az újdonságok.
Mennyi is az annyi?
A hibrid PCX kezdőára japánban 432 ezer jen, azaz kicsit több mint 1,1 millió forint lesz. Ezzel szemben a PCX125-öt átszámolva 875 ezer, a PCX150-et 950 ezer forintért kínálják. Nem tűnik túlzónak a felár, igaz, csak a benzinen megspórolt forintok miatt nem érdemes erre voksolni. A New Atlas munkatársai ugyanis kiszámolták, hogy a 150-es variáns fogyasztását alapul véve hozzávetőleg 280 ezer kilométer után térül meg teljesen a hibrid PCX vételára.