Kimondottan népszerűek a literes crossoverek, mint például a 2015-ben megjelent BMW S 1000 XR, így nem meglepő, hogy a japán kihívók is elkészítették saját csupasz- vagy sportmotorjukból a magasabb, endurós üléshelyzetű, de 17-es kerekekre és sportos futóműre épült átiratát.
Hamarosan megjelenhet a Honda NC1000X
Mivel a Suzuki újdonsága, a Suzuki GSX-1000 GX rendkívül jó fogadtatásra talált Európában, a riválisoknak is lépni kellett, s a Honda – úgy tűnik – a literes Hornet átdolgozásával nevez be a géposztályba. Egyelőre csak renderelt grafikák láttak napvilágot a motorról, szóval korai lenne még pezsgőt bontani az ilyen gépre vágyóknak, de az tény, hogy távol-keleti lapinformációk szerint kimondottan nagy esély van az NC1000X érkezésére.
A pletykák alapján 150 lóerő körüli csúcsteljesítményt és nagyjából 230-240 kilós menetkész tömeget várhatunk az újdonságtól, mely leghamarabb idén ősszel mutatkozhat be a nagyközönségnek.