Az évtizedek óta vadul pörgő dél-ázsiai piac óriási lehetőségeket rejt a járműveket forgalmazó vállalatoknak, ennek megfelelően mindenki igyekszik a legtöbbet kihozni a régióból. A Honda is folyamatosan növeli gyártási kapacitását, hiszen a robogókat viszik, mint a cukrot, s a kisköbcentis motorkerékpárok tekintetében is komoly fejlődésről beszélhetünk. Ennek következtében lassan, de biztosan felzárkóznak a jelenleg piacvezető Bajaj Autóhoz. Az Indiai Autógyártók Szövetségének (SIAM) információi szerint a japán társaság tavaly december végéig mindössze 9571 darabbal kevesebb kétkerekűt adott el, mint vetélytársa, s az idei évben további jelentős növekedésre számítanak - a számítások szerint nem elrugaszkodott ötlet a kétmilliós értékesítési darabszám megcélozása.
Kétmillió motor évente?
A Honda egyre feljebb tör Ázsiában
2018. február 1. Hírszerkesztő, Képek: Honda, Livemint
A Honda indiai leányvállalata egyre jobban felzárkózik a rendkívül népes piacon, immáron alig tízezer darabos mennyiség választja el a legnagyobb rivális Bajaj-tól.