Természetesen most is a jól informált Young Machine írói bukkantak a hamarosan érkező újdonságra, mely várhatóan júliusban kerül a szalonokba. A jelenlegi, 39 lovas CBR-t váltó modell - szintén japán lapinformációk szerint - 41 lóerőt ad le 12 500-as percenkénti főtengelyfordulatnál, s hogy ezt minél jobban kiaknázhassa a pilóta, gyorsváltó is elérhető lesz a modellhez. Ráadásul ez esetben teljesértékű megoldást kapnak a vevők, ugyanis visszakapcsoláskor automatikusan gázfröccsökkel segíti a váltást az elektronika.

honda-cbr-250-rr-2020-muszaki-adatok-24462
Alig 150 kiló és 41 lóerő - ez már bőven elég lesz a kisebb pályákra

Tulajdonképpen nem is az a meglepő, hogy - a ZX-25R után - megjelenik a Honda negyedliterese is, az viszont annál érdekesebb, hogy 850 ezer jen alatt lesz az indulóára, vagyis átszámítva 2,2 millió forintba kerül majd a sorkettes negyedliteres. Ez persze csekély vigasz az európai rajongóknak, akik - az idén életbe lépett Euro5 norma miatt - csak használtan, szürkeimporton keresztül juthatnak hozzá a legújabb 250-es méregzsákhoz.