A LowRider S kétségkívül egy rendkívül látványos, gyári custom motor. A Hot-Rod formulát alkalmazva a Harley-Davidson mérnökei bátran építették a jellegzetes, karcsú, koromfekete vázba a Screamin’ Eagle 110 köbhüvelykes TwinCam erőforrását, de nem álltak meg itt, hanem olyan stílusbeli finomságokat is használtak, mind a Magnum Gold színű könnyű, öntött alumíniumkerekek, amelyek fényezését az 1960-as években használt versenyautók aranytónusú magnéziumfelnijei inspirálták.
Emellett a jellegzetes fejidom, első fényszóró és a choppereket idéző hátsó sárvédő is mind-mind olyan elem, amely összetéveszthetetlenné teszi a menetkészen 305 kilós és 156 Nm-es csúcsnyomatékkal büszkélkedő Low Ridert. A milwaukee-i cégnek sikerült egy olyan FXDLS modellel előrukkolnia, amely a teljesítményt és a custom stílusjegyeket a legjobb kombinációban társítja, így nem meglepő, hogy a Low Rider immáron a harmadik díjat zsebelheti be.