Az utóbbi napokban több renderelt kép és videó is szárnyra kapott, melyeken – állítólag – a 2024-es M 1000 XR látható.
A pletykák szerint kereken 210 lovas lesz az újdonság, legnagyobb forgatónyomatéka 113 Nm, és lényeges különbség az alapmodellel szemben, hogy magasabb a sűrítési végnyomás – 12,5 helyett 13,3:1.
Hamarosan megjelenhet a BMW M 1000 XR
A komoly, 45 lóerős (!) teljesítménynövekedéshez nagyban hozzájárul a titán Akrapovič kipufogó is, és szintén fontos újítás, hogy nem az Öhlins, hanem a Marzocchi szállítja a felfüggesztést, míg az M-es féknyergek – a Brembo helyett – a Nissintől érkeznek.
Ezzel akár 280 km/órára nőhet a végsebesség, no nem mintha ez lényeges szempont lenne egy kétszemélyes, alapvetően túrázásra fejlesztett crossovernél. A tömeget illetően csak tippek láttak napvilágot, de ismerve az általunk is tesztelt BMW S 1000 XR alapmodell adatait, 210-220 kilós értékre számíthatunk. Az M 1000 XR-t várhatóan az őszi seregszemléken láthatják először a motorosok.