A Brixton motorok hazai importőre zászlójára tűzte, hogy igyekszik népszerűsíteni a motorozást Magyarországon, és azon belül is a sokoldalú, megfizethető és könnyű 125-ösöket. Blogbejegyzésében kiemelte, hogy ez a motorosok, illetve más közlekedők ideális társai lehetnek a dugók leküzdésében, hiszen a nyolcadliteresek A1-es jogsival vezethetőek, sőt a sofőrök – párórás különbözeti képzés után – megszerezhetik az A1B-s jogosítványt, és ők is nyomban motorra pattanhatnak.
Mivel az apró, környezetbarát gépek rendre 2-3 litert fogyasztanak százon, üzemanyagköltségük össze sem vethető a nagymotorokéval, pláne az autókéval, és azt se feledjük, hogy aki négykerékről vált 125-ösre, az megspórolja a sokkoló karbantartási költségek nagyrészét, az ingyenes és gyors parkolás előnyeiről nem is beszélve.
Az A1-es motorok az ingázás célszerszámai
Az A1-es gépeket felsorakoztató blogbejegyzésben elsőként a klasszikusokat mutatják be, kiemelve, hogy ezek retró stílusa, egyszerű felépítése és kedvező ára egyaránt erős érv, míg hátrányként csak a konstrukcióból fakadó, szerényebb időjárás-védelem említhető, amit persze lehet fokozni az utólag felszerelhető plexivel, kézvédővel és más felszerelésekkel.
Miként találóan megjegyzi, a klasszikusok soha nem mennek ki a divatból, mindig népszerűek és keresettek, arról nem beszélve, hogy hagyományos üléshelyzetük révén kényelmesek is – a sportosabb kihívókkal ellentétben ezeken természetes testhelyzetben, egyenes háttal ül a pilóta. Az viszont megnehezíti a vásárlást, hogy a legtöbb gyártó csak a nagyobb, A2 és A kategóriában kínál ilyen modelleket, viszont a Brixton több 125-ös klasszikust is forgalmaz Magyarországon.
Ilyen például az általunk is tesztelt Felsberg 125, a napi ezerkilométeres túrákra is alkalmas, nemrég bemutatott Rayburn 125, de mondhatnánk a népszerű Cromwellt is, mely látványos megjelenésének és kedvező árának köszönhetően korábban a legnagyobb darabszámban eladott 125-ös lett Ausztriában.