Korábban már beszámoltunk róla, hogy a 900-as Husqvarna Nuda kezdetben bemutatott sportos verziója mellett egy utcai használatra alkalmasabb, blokkolásgátlóval felszerelt változat is kapható lesz. A részletekre nem kellett sokat várnunk, a gyár bejelentése szerint már a következő év tavaszán megvásárolhatóak lesznek a Nuda 900R és 900S névre keresztelt modellek.
A két eltérő felszereltségű típus tömege biztosan eltérő lesz, de a meghajtásáról azonos erőforrás fog gondoskodni: a BMW-től származó soros, kéthengeres blokk nagyjából 105 lóerő leadására lesz képes a Husqvarna új motorjában, ellentétben a donor F800R 87 lóerős adatával. A teljesítménynövekedést nagyobb hengerűrtartalommal és a főtengely eltérő elékelésével érték el - míg a bajor motorok dugattyúi egyszerre mozognak, a Husky főtengelye 270 fokban elékelt lesz.
A következő szezon egyik legizgalmasabb motorja lehet a Nuda R és S verziója, és tavaszra az is kiderül, hogy miként bizonyít az újdonság a legnagyobb riválisok ellen, hiszen a könnyű és fürge kéthengeres egyszerre állít konkurenciát az ezer köbcenti alatti csupasz gépeknek, és a Ducati Hypermotardhoz hasonló gyári supermotóknak.