Tedd fel pls,bazi szép ez a kipuff én karaok venni egy arrow-t vagy gianellit az enyémre ,de az nem néz ki ien jól viszont ez nem javít a teljesítményen ,pedig én is iet akarok
kösz mindenkitől a dicséretet!
lehet megfogadom rsata tanácsát és a titaniumot ferdén fújjúk rá.
volt vele munka de megérte
amúgy sima acéllemezből csináltuk (kályha csöve volt)
eddig mindenkinek teccet csináltam videót is. ha akajátok felteszem
Bimota 500V due (V motor) - 1997-től kezdték el korlátozott számban árusítani
Az egyik első olyan nagyteljesítményű, 2 ütemű gép amelyik alacsony károsanyagkibocsájtással és kis fogyasztással üzemel.
Sajnos rengeteg típushibája volt, ami azt eredméynezte, hogy a legtöbb vásárlótól vissza kellet vennie a motort.
Érdekesség : A Bimota az egyik legkisebb olasz motorgyártó cég. Az elmúlt évtizedben anyagi gondjai is akadtak. Jelenleg a Francesco Tagnon birtokában van. Ma a Bimota Yamaha- és Suzukimotort szerel gépeibe. Egy ideig Ducati motort is. Régebben Honda és Kawasaki.
lehet megfogadom rsata tanácsát és a titaniumot ferdén fújjúk rá.
volt vele munka de megérte
amúgy sima acéllemezből csináltuk (kályha csöve volt)
eddig mindenkinek teccet csináltam videót is. ha akajátok felteszem
Z3!! Nem indul a CD!!!!
Gimppel
szal szép munka volt Ákos
Grat hozzá
nagyon brutális.mintha a gixer 1000 k5 dobja lene csak kicsiben.nagyon ász
Bimota 500V due (V motor) - 1997-től kezdték el korlátozott számban árusítani
Az egyik első olyan nagyteljesítményű, 2 ütemű gép amelyik alacsony károsanyagkibocsájtással és kis fogyasztással üzemel.
Sajnos rengeteg típushibája volt, ami azt eredméynezte, hogy a legtöbb vásárlótól vissza kellet vennie a motort.
Érdekesség : A Bimota az egyik legkisebb olasz motorgyártó cég. Az elmúlt évtizedben anyagi gondjai is akadtak. Jelenleg a Francesco Tagnon birtokában van. Ma a Bimota Yamaha- és Suzukimotort szerel gépeibe. Egy ideig Ducati motort is. Régebben Honda és Kawasaki.
Forrás: Mick Walker - Motorcsodák
csóka enyhén elírta :D