ja meg még azt akartam, hogy sok mindenben hasonlít az én régi (1993) TZRem ezekhez az újakhoz.
pl:
- nincs benzinjelző, igénytelen a műszerfal
+erős motor(bár az újat nem próbáltam), jó minőség
amiben pedig jobb sztem az új az az, hogy szebb a külső, ja és ezen már van önindító
supermoto?
na mind1, nekem nem igazán jönnek be(csak a gyorsasági! azért is vettem a TZR-t, és soha nem lesz más fajta)
ezután remélhetőleg egy NSR 125, utána pedig egy Kawa ZXR 400, mert az nem túl drága, és ha lesz pénzem (amikor már dolgozok) akkor egy zsír új CBR 600RR
pont ugyan ezeket hiányolom én is, ma lemostam a mocit. 2.15-6.15ig takaritottam. eszméletlen hogy milyen piszkos volt, még le is políroztam. jah és még egy nagy hátránya van a mocinak: az hogy nagyon vigyázunk rá, legalábbis ezt tudtam leszürni. nekem ha lessz majd másik motorm egxszer akkor az supermoto lessz
tök jó ma voltam vezetni ,az oktató csak a STOP tábla miatt szólt aminél nem akartam megállni,nem értem pedig eddig mindeig betartottam na meg hogy forogjak látványosan.talán jövőhét után elenged vizsgázni csütörtökön elsősegélyből vizsgázok,még holnap bekell ugranom megtanulni a kötözést,meg a stabil oldalfekvést.már alig várom hogy meglegyen a jogsi.VÉGRE mehetek majd motorozni a kis tüzérrel már lassan egy éve csak e körül járnak a gondolataim
miért hanyas karbi van a TZRen? Az elöbb felhívtam italmondót és a csaj vette fel! az akkora egy értetlen ribanc! rendelni akartam egy kuplungkosarat és egy erősített rugó de sík hülye hozzá!
nem tudom hogy ti hogy vagytok vele de azért elmondom a véleményem max. megköveztek.
észre vettem a TZR néhány hiányosságát :nincs benzinszint visszajelző ami asszem elvárható lenne egy ilyen mocitől,nem az hogy visszajelző még egy kib@szott lámpa sincs ami jelez.a másik az óra hiánya amit bár utólag lehet rárakni de furcsa hogy nincs rajta.
kicsi a gyári kipuff meg a gyári karbi torok is szűk.
hát az én mocim meg olyan koszos hogy nem is lehet belőle kinézni hogy milyen színű, szar időbe is sokat használtam, de ezen a héten lemosom és bekenem valami fényesitő cuccal nem mintha nem lenne igy is szép de csinál egy védő réteget
Kameraztak egyik turajukon.. egy CBF600on volt a kamera es tesom ment elotte.... es egyszar csak elkezd porogni CBF bandit meg csak tavolodik nem egy gyors motor viszont 100Nm
Szasz Atám
Amugy Ákos mindig füllent 1 kicsit
de amikor mentünk ki az elzethez akkor mentünk6. ba 1 szer Áky Visszaszurt 3-4 be én meg még 6 ba voltam utánna kicsivel vertem vissza de aztán lassan közeledtem és elmentem melltte
kérdezd + őt is így volt!!!
pl:
- nincs benzinjelző, igénytelen a műszerfal
+erős motor(bár az újat nem próbáltam), jó minőség
amiben pedig jobb sztem az új az az, hogy szebb a külső, ja és ezen már van önindító
na mind1, nekem nem igazán jönnek be(csak a gyorsasági! azért is vettem a TZR-t, és soha nem lesz más fajta)
ezután remélhetőleg egy NSR 125, utána pedig egy Kawa ZXR 400, mert az nem túl drága, és ha lesz pénzem (amikor már dolgozok) akkor egy zsír új CBR 600RR
észre vettem a TZR néhány hiányosságát :nincs benzinszint visszajelző ami asszem elvárható lenne egy ilyen mocitől,nem az hogy visszajelző még egy kib@szott lámpa sincs ami jelez.a másik az óra hiánya amit bár utólag lehet rárakni de furcsa hogy nincs rajta.
kicsi a gyári kipuff meg a gyári karbi torok is szűk.
Amugy Ákos mindig füllent 1 kicsit
de amikor mentünk ki az elzethez akkor mentünk6. ba 1 szer Áky Visszaszurt 3-4 be én meg még 6 ba voltam utánna kicsivel vertem vissza de aztán lassan közeledtem és elmentem melltte
kérdezd + őt is így volt!!!