Arra gondoltam, hogy a meghuvelyezett motorok messze nem tunnek teljesertekunek a "problema megoldasa" utan, ertsd, amelyiket meghajtjak, (sportmotornal ez uzemszeru) az nem nagyon birja. Ezzel kapcsolatban mik lettek volna a tapasztalatok, dehat inkabb elmegyek meregetni, hat velem nem stimmel valami, hogy kerdezni merek.
nézd, röviden ! márkától független 1999-2000 tájékán minden gyártó nicasilra váltott, kisebb nagyobb sikerrel, pl kawasaki zx9r 2000 től fasza, yamaha r1 kuka, cbr 954 kuka, gixer jó........... na most, vagy megoldják a problémát és tovább tudod használni a motort, vagy neki állsz és addig számolsz amíg tetszik ! várhatsz egy keveset futott motorblokkra 2-4 évet, de lehet csak 1 hét, kiadsz érte 250 -et vagy megveszed komplett 3-450 között és vagy jó vagy sem. egy huszasért hüvelyezik meg? nem, de sokkal kevesebb mint egy csere blokk. de legyen egy R1 vagy 954 ami 800 -1.2M árban, és nyilván nem dec 6 -án a mikulás guruláson fogja letolni a gatyát hanem szezonban. 2 óra kivenni a blokkot 1 óra porrá szedni, 1 óra alatt elmosod, viszed, pár nap de már előre rendelheted a tömítés készletet, kb ugyan annyi idő alatt beköszörülik a hengerfejet és lapkázzák, neked vagy másnak kb 4-5 óra az összeszerelés, 3 óra vissza a vázba, szinkron beállítás új olaj és élvezheted. ha ez rosszul hangzik akkor kezd el méregetni a vas és nicasil henger hővezetését !
az első szériás r6 henger hüvely vissza hüvelyezésre és fúrás és síkolásra tudok elérhetőséget akinek aktuális lehet, nem kell kidobni a blokkot és nem is kerül olyan összegbe amit nem lehet kifizetni.
Üdv mindenkinek!
2 héten belül megyek megnézni pár R6-ot. 2004 és 2006. (Meg is venném már valamelyiket!) Érdekelne, hogy ezeknél a motoroknál mikre kell odafigyelnem vásárlásnál.
Ennek a motornak ez a 8. tulaja.. Ami egy kicsit elgondolkodtató-- https://www.kepesmotor.hu/yamaha-sportmotor/p2091211
Ez a másik pedig 2004-ből. https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yzf_r6/yamaha_yzf_r6-14781046?fbclid=IwAR1mzJsRx8iWk69u3zkoziyY_gpjlFfOJV17sgFnGcjjCPgATHVX_u1eoAw
Köszönöm a válaszokat!
Sziasztok!Kérdésem a következő: 06'-07' r6r vásárlásán gondolkodom.Tud esetleg valaki valamilyem gyári hibát?Egy pár embertől hallottam már,hogy a főtengely hajlamos a meghibásodásra.Nyílván ez a használattól is függ.Válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy az alapjáratom ingadozik ilyen 100-150 et nem rég volt szelep hézag meg injektor szinkron igaz a gyári dobbal most egy mivv rendszer van alatta teljesen nyitott esetleg az is okozhatja ezt? Tps szenzort most pucoltam meg értékek jók hiba kód mentes a gép köszönöm előre is a választ
Olyan kérdésem lenne hogy Yamaha R6-tal úgy jártam fel villant a motordiagnosztika lámpa 46-os hibakóddal le álítottam utánna többet nem indult csak úgy hogy az akumlátort fel töltöttem a kérdésem az lenne hogy akumlátor hibám lehet vagy a feszültég szabályozó nem müködik rendesen és azért merült le az akumlátor... mert töltést tudok mérni ilyen 13-9-14 voltot alapjáraton.
Valaki tapasztalt már ilyent?
Budapesten vagy környékén keresek megbízható szerelőt!
Szelephézag és vezérműlánc ellenőrzésre, mivel valami csörög picit a motorban.
Tudtok ajánlani megfelelő szakembert?
2004-es R6.
Köszi
szelepfedelet leszereld és látod mi a pálya ! csak megbontás után vásárolunk alkatrészt, vagy te is az alkatrész oldalon szeretnél hirdetni évekig mert ha nem gombokért fogod adni a megrendelt és fel nem használt új alkatrészt akkor az ugató vadászkutya fog csak veled szóba állni, szóval megbontod és látod addig csak kitaláció az egész. 2000-évj, lehet komplett blokkot kell cserélned.
Arra gondoltam, hogy a meghuvelyezett motorok messze nem tunnek teljesertekunek a "problema megoldasa" utan, ertsd, amelyiket meghajtjak, (sportmotornal ez uzemszeru) az nem nagyon birja. Ezzel kapcsolatban mik lettek volna a tapasztalatok, dehat inkabb elmegyek meregetni, hat velem nem stimmel valami, hogy kerdezni merek.