Szerintem rátok hallgatok és egy kisebbel kezdek. Bár 11éves korom óta motorozok egy kis tuning simóval!125öst vagy érdemesebb inkább egy kicsit nagyobbat venni R6 előtt gyakorlás képen?
Az R6-ot választották már páran kezdő motornak, és boldogultak is vele! De ehhez nagy önkontrolra van szükség, mert ugyan egy barátságos és nagyon jól kezelhető vas, azért komoly teljesítményel bír, és nagyon tud menni! Ha teheted szerintem iktass közbe egy kisebb teljesítményű járgányt, vagy ha úgy gondolod hogy tudsz parancsolni a csuklódnak, nem te leszel az első, aki ezzel kezdi!
Én inkább a fokozatosság híve vagyok, még ha csak egy szeonra is!
Szia Zidane!
Nem vagyok éppen specialista, és még fejlődnöm is van hova, de szerintem az a kis különbség, ami van nem igazán számít nálunk halandó motorosoknál! Valószínű jobb, hisz valszeg azért újjítottak ilyen irányba!
A 2003-as egy jó választás, és jó moci az R6! Látogass el a www.r6klub.hu-ra, regisztrálj, és kérdezz a tönbb mint 100 regisztrált r6 tulajtól!
Sziasztok!
Laci vagyok.Üdvözlök mindenkit!
Lenne egy kérdésem: csak hobbi célból szeretnék motorozni(na meg a kedvenc motorom az R6! EZ A LEGSZEBB!!!!!)Érdemes fokozatosan váltani a motorok nagyságát, vagy vehetek egyből R6-ot venni?
Komoly versenyzonek kell lenned, hogy barmi kulonbseget is eszrevegyel (szerintem).
Nezd meg Gyurkesz adatlapjat, hogy egy hagyomanyos teloval is milyet lehet fordulni!
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem.
r6 ot szeretnék venni hasznaltan.
Ahogy nézegettem az árakat egy 2003 as ok bol tudok választani. (ere futttya ) :)
Szal a kérdés hogy a fordított teleszkóp mennyire befolyásolja a motor futását az úton és jobb lenne e ha az ujabb változatot venné amiben már ezt megtették?
Előre is köszi
take care
Mindenképp vidd el szerelőhöz, az nem árthat!
A kopásról meg egyszer csináltak egy R6 tartóstesztet, ami után 40 v 50 ezer kmnél szétszedett blokkban szinte minden simán a gyári értékhez közel volt! Attól szerintem nem kell félni! Ami kopik annak ugyis mindegy! Szerintem!
Nekem közel 30.000 km van benne!
Nekem 2002-es van, és 4000 körül kicsit nekem is hallani vmit! Akkor megkérdeztem pár szerelőt, és azt mondták ez ilyen, ez van!
Az áttétel jó dolog, csak kérdés mire!? Ha pályázól akkor tuti, tudom ajánlani! Ha autópályázól akkor is jó, csak a másik irányba! Bár ez lehet hülyeség, mert ilyet még nem hallottam, csak most jutott eszembe!
Szóval én pálya miatt változtattam rajta, de voltam és remélem még megyek túrázni is! Nem jelent akkora fordszám emelkedést, engem legalább is nem zavar! Viszont tol mint marha, pályán sokat jelent (szerintem, de főleg a fokozatok jobban jönnek ki!!), és 5000-től simán áll kerékre!(1ben)
Hali!
Nekem is fura volt az a bizonyos hang (CBR600F utan). Az R6-klubbosoktol megtudtam, hogy ez ilyen.
Egyebkent en kb. 4e korul szoktam hallani csupan.
Mondjuk ez csak egy laikus velemeny. Ettol meg elmehetsz szervizbe, legalabb engem is meg tudsz esetleg nyugtatni. :)
Az passz, én inkább a karbis modelleket ismerem (R6-ból ennyire azért azt sem), mindenesetre vidd el egy Yamaha szervízbe, ott megfülelik aztán megmondják mizujs. Ha semmi, úgysem kell fizetned a hallgatózásért!
Annyiért szerintem kár belepiszkálni, nekem (R1) egy for mínusz van elöl, 1 fog plussz hátul és ez azért érezhető, de azért még nem az észveszejtő kategória...
Én inkább a fokozatosság híve vagyok, még ha csak egy szeonra is!
Nem vagyok éppen specialista, és még fejlődnöm is van hova, de szerintem az a kis különbség, ami van nem igazán számít nálunk halandó motorosoknál! Valószínű jobb, hisz valszeg azért újjítottak ilyen irányba!
A 2003-as egy jó választás, és jó moci az R6! Látogass el a www.r6klub.hu-ra, regisztrálj, és kérdezz a tönbb mint 100 regisztrált r6 tulajtól!
Laci vagyok.Üdvözlök mindenkit!
Lenne egy kérdésem: csak hobbi célból szeretnék motorozni(na meg a kedvenc motorom az R6! EZ A LEGSZEBB!!!!!)Érdemes fokozatosan váltani a motorok nagyságát, vagy vehetek egyből R6-ot venni?
Komoly versenyzonek kell lenned, hogy barmi kulonbseget is eszrevegyel (szerintem).
Nezd meg Gyurkesz adatlapjat, hogy egy hagyomanyos teloval is milyet lehet fordulni!
csako
Kis segítségre lenne szükségem.
r6 ot szeretnék venni hasznaltan.
Ahogy nézegettem az árakat egy 2003 as ok bol tudok választani. (ere futttya ) :)
Szal a kérdés hogy a fordított teleszkóp mennyire befolyásolja a motor futását az úton és jobb lenne e ha az ujabb változatot venné amiben már ezt megtették?
Előre is köszi
take care
Nekem kb az 1000-es szerviztől...
A kopásról meg egyszer csináltak egy R6 tartóstesztet, ami után 40 v 50 ezer kmnél szétszedett blokkban szinte minden simán a gyári értékhez közel volt! Attól szerintem nem kell félni! Ami kopik annak ugyis mindegy! Szerintem!
Nekem közel 30.000 km van benne!
Én hallom alapjáraton is,sisakban.....de csak kb 75-80 foktól.
Nem is az zavar hogy mittomén 500-al többet forog,hanem,hogy igy gyorsabban kopik.
Tiédbe mennyi km van?olajfogyasztás?
Hali!
Nekem 2002-es van, és 4000 körül kicsit nekem is hallani vmit! Akkor megkérdeztem pár szerelőt, és azt mondták ez ilyen, ez van!
Az áttétel jó dolog, csak kérdés mire!? Ha pályázól akkor tuti, tudom ajánlani! Ha autópályázól akkor is jó, csak a másik irányba! Bár ez lehet hülyeség, mert ilyet még nem hallottam, csak most jutott eszembe!
Szóval én pálya miatt változtattam rajta, de voltam és remélem még megyek túrázni is! Nem jelent akkora fordszám emelkedést, engem legalább is nem zavar! Viszont tol mint marha, pályán sokat jelent (szerintem, de főleg a fokozatok jobban jönnek ki!!), és 5000-től simán áll kerékre!(1ben)
TZRről van véleményetek?tapasztalat?
Nemsokára viszem olajcserére,gondolkodtam már azon,hogy lehet az olaj miatt van(Castrol GP 20:50)
Nekem is fura volt az a bizonyos hang (CBR600F utan). Az R6-klubbosoktol megtudtam, hogy ez ilyen.
Egyebkent en kb. 4e korul szoktam hallani csupan.
Mondjuk ez csak egy laikus velemeny. Ettol meg elmehetsz szervizbe, legalabb engem is meg tudsz esetleg nyugtatni. :)
csako