Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De valamivel el kell üssem az időt áprilisig , hát kipufogókat mustrálgatok... és mivel az 2006-os R6 is under engine dörrentőt alkalmaz, ugyanolyan tuning kipuffokra lehet számítani a Gixxeren is...
Nem ütök én meg senkit ...
Jóvanna
Hali minden R6 őrültnek

Nézzétek meg a videókat az R6 hangot ma videóztam
Óvatosan Iceman nem tudni kivel van dolgunk!

A "FAT" mindehová beszivárog és, ha nem vigyázol akkor szájba "BASS"!!!!
Hát két keréken!

Hagyjad már! Végre el tudta mondani valakinek a nagy hírt, te meg itt cseszegeted.
Aha, király. És hogy jön ez ide?
Április végén végre megjön az én K6-os 750enem , eddig a Yoshi R55 fekszik a legjobban...de a japcsi lapjukon vmi egészen mást láttam, olyat mint a régi 1000en...
Valaki próbálta már az új r6-ot. Kiváncsi vagyok az előzőhöz képest milyen lehet a gép
Nem csak a design miatt, de ebben a kategóriában a szinte megeggyező teljesítmény mellett általában ezzel tudnak "hatni" ránk
Hy! szerintem nem csak designa miatt fogják venni Ennek ellenére aszem elég ütüs a gép...
Kár hogy a Yamaha így próbálja eladni az új R6-ot. Szerintem enélkül is elég gazdát találna a designa miatt.
Nem nyugszanak a kedélyek...


Sajtóközlemény a 17500-ról

A Yamaha sajtóközleménye az új R6-ot érintő fordulatszám-ügyről.

A Yamaha, az új YZF-R6 motorkerékpár bevezetésénél a 17500-as fordulatszám tartományt adta meg a piros tartomány kezdő értékeként a 2006-os YZF-R6 sajtóanyagban, valamint a Qatarban, a 2005 októberében megrendezett YZF-R6 sajtóbemutatón is ez az érték hangzott el.
Valójában azonban kalibrált fordulatszámmérő segítségével végzett tesztelések során kiderült, hogy 16000 –es fordulatszámra tehető a piros tartomány kezdő értéke. Fontos azonban megjegyezni, hogy a fordulatszámmérőn leolvasható toleranciának nincs hatása az R6-os teljesítményére, vagy bármi egyéb biztonsággal kapcsolatos tényezőre. A maximális teljesítmény 14500 fordulatszám mellett 95KW, ahogyan az a Yamaha 2006-os Szupersport katalógusában is szerepel. A Yamaha ezúton kér elnézést az okozott kellemetlenségért a piros tartomány kezdőértékét illetően, egyúttal reméli, hogy az YZF-R6-os vásárlók továbbra is élvezni fogják a motor nyújtotta csodálatos teljesítményt. A Yamaha US az amerikai szabályozások következtében úgy gondolta, hogy egy visszavásárlási akciót kezdeményez mind a kereskedők mind pedig a vásárlók felé. Ez az akció kifejezetten az amerikai piacot érinti, Európában hasonló akciót nem terveznek.
ne aggasszon az téged!
Nem tudom ki merre lakik, de kakasdi Yamaha szalonbá márt ott virit a 2006-os tesztgép! a full-gazosok pedig április fele fognak tesztmotort adni az ügyfelek kezébe (balatonboglár) Jah elég komoly a remus dob.. gondolom az ára is elég komly lehet!!
volt szerencsém hallani tegnap az új R6-os hangját a Remus standjánál, és nagyon vad hangja van az biztos, és tényleg nem ronda a kipufogó...
Az hülyeség, hogy nem jó utcára
Viszont akkor jobban ajánlom a 2005-ös R6-ot
Bazz a Remust kerestem egész este mert kíváncsi voltam mit talál ki az R6-ra, de nem találtam semmi...nem annyira szeressem a Remust de ez naggyon zsíros! Szerintem az eddigi egyik legjobb dob az R6-ra ami disznóbb, mint a gyári mégis tökéletesen illeszkedik a gyári helyére.
Ne izgulj a futómű miatt! Miért ne lenne jó utcára? Oda-vissza 58 irányban állítható és a Yamaha utcára jó alapbeállítású futóműveket csinál mostanság. Itt ha vki vacillál, az csak az ár és a hegyes blokk miatt tegye mert egyébként zsírosdisznó az egész motor! A helyedben megvárnám, míg lesz tesztmoci mind2ből aztán kipróba és utána döntenék.
Köszi a hozzásszólásokat!!! hát igen pályázni ritkán tudnék csak sajna.... 1dolog ami "aggaszt" azpedig a futómű.. vagyis hogy uccán ezeken a "jó" utakon hogy szuperálna egy ilyen futómű... ezért jön szóba a gixxer... vagy ez hülyeség hogy az R6 nem jó uccára?
Na uccsó utáni, de ezt be kell tennem: ha új R6-om lenne vagy K6 GSX-R600/750-em akkor megvárnám míg ezt lehetne rendelni: Yoshimura R-55. Szerintem hamár ilyen extrém kipuffokról beszélünk ez brutális! Naggggyon zord hangja lehet...

Az uccsó becsszóra: Racefit..kár, h nem oldalról van...ez már emlékeztet vmi kipufogóra.
Lemaradt...a Graves és még egy kép a Micronról:
A pöcsösök: