De valamivel el kell üssem az időt áprilisig , hát kipufogókat mustrálgatok... és mivel az 2006-os R6 is under engine dörrentőt alkalmaz, ugyanolyan tuning kipuffokra lehet számítani a Gixxeren is...
Április végén végre megjön az én K6-os 750enem , eddig a Yoshi R55 fekszik a legjobban...de a japcsi lapjukon vmi egészen mást láttam, olyat mint a régi 1000en...
A Yamaha sajtóközleménye az új R6-ot érintő fordulatszám-ügyről.
A Yamaha, az új YZF-R6 motorkerékpár bevezetésénél a 17500-as fordulatszám tartományt adta meg a piros tartomány kezdő értékeként a 2006-os YZF-R6 sajtóanyagban, valamint a Qatarban, a 2005 októberében megrendezett YZF-R6 sajtóbemutatón is ez az érték hangzott el.
Valójában azonban kalibrált fordulatszámmérő segítségével végzett tesztelések során kiderült, hogy 16000 –es fordulatszámra tehető a piros tartomány kezdő értéke. Fontos azonban megjegyezni, hogy a fordulatszámmérőn leolvasható toleranciának nincs hatása az R6-os teljesítményére, vagy bármi egyéb biztonsággal kapcsolatos tényezőre. A maximális teljesítmény 14500 fordulatszám mellett 95KW, ahogyan az a Yamaha 2006-os Szupersport katalógusában is szerepel. A Yamaha ezúton kér elnézést az okozott kellemetlenségért a piros tartomány kezdőértékét illetően, egyúttal reméli, hogy az YZF-R6-os vásárlók továbbra is élvezni fogják a motor nyújtotta csodálatos teljesítményt. A Yamaha US az amerikai szabályozások következtében úgy gondolta, hogy egy visszavásárlási akciót kezdeményez mind a kereskedők mind pedig a vásárlók felé. Ez az akció kifejezetten az amerikai piacot érinti, Európában hasonló akciót nem terveznek.
Nem tudom ki merre lakik, de kakasdi Yamaha szalonbá márt ott virit a 2006-os tesztgép! a full-gazosok pedig április fele fognak tesztmotort adni az ügyfelek kezébe (balatonboglár) Jah elég komoly a remus dob.. gondolom az ára is elég komly lehet!!
Bazz a Remust kerestem egész este mert kíváncsi voltam mit talál ki az R6-ra, de nem találtam semmi...nem annyira szeressem a Remust de ez naggyon zsíros! Szerintem az eddigi egyik legjobb dob az R6-ra ami disznóbb, mint a gyári mégis tökéletesen illeszkedik a gyári helyére.
Ne izgulj a futómű miatt! Miért ne lenne jó utcára? Oda-vissza 58 irányban állítható és a Yamaha utcára jó alapbeállítású futóműveket csinál mostanság. Itt ha vki vacillál, az csak az ár és a hegyes blokk miatt tegye mert egyébként zsírosdisznó az egész motor! A helyedben megvárnám, míg lesz tesztmoci mind2ből aztán kipróba és utána döntenék.
Köszi a hozzásszólásokat!!! hát igen pályázni ritkán tudnék csak sajna.... 1dolog ami "aggaszt" azpedig a futómű.. vagyis hogy uccán ezeken a "jó" utakon hogy szuperálna egy ilyen futómű... ezért jön szóba a gixxer... vagy ez hülyeség hogy az R6 nem jó uccára?
Na uccsó utáni, de ezt be kell tennem: ha új R6-om lenne vagy K6 GSX-R600/750-em akkor megvárnám míg ezt lehetne rendelni: Yoshimura R-55. Szerintem hamár ilyen extrém kipuffokról beszélünk ez brutális! Naggggyon zord hangja lehet...
Nézzétek meg a videókat az R6 hangot ma videóztam
A "FAT" mindehová beszivárog és, ha nem vigyázol akkor szájba "BASS"!!!!
Hagyjad már! Végre el tudta mondani valakinek a nagy hírt, te meg itt cseszegeted.
Sajtóközlemény a 17500-ról
A Yamaha sajtóközleménye az új R6-ot érintő fordulatszám-ügyről.
A Yamaha, az új YZF-R6 motorkerékpár bevezetésénél a 17500-as fordulatszám tartományt adta meg a piros tartomány kezdő értékeként a 2006-os YZF-R6 sajtóanyagban, valamint a Qatarban, a 2005 októberében megrendezett YZF-R6 sajtóbemutatón is ez az érték hangzott el.
Valójában azonban kalibrált fordulatszámmérő segítségével végzett tesztelések során kiderült, hogy 16000 –es fordulatszámra tehető a piros tartomány kezdő értéke. Fontos azonban megjegyezni, hogy a fordulatszámmérőn leolvasható toleranciának nincs hatása az R6-os teljesítményére, vagy bármi egyéb biztonsággal kapcsolatos tényezőre. A maximális teljesítmény 14500 fordulatszám mellett 95KW, ahogyan az a Yamaha 2006-os Szupersport katalógusában is szerepel. A Yamaha ezúton kér elnézést az okozott kellemetlenségért a piros tartomány kezdőértékét illetően, egyúttal reméli, hogy az YZF-R6-os vásárlók továbbra is élvezni fogják a motor nyújtotta csodálatos teljesítményt. A Yamaha US az amerikai szabályozások következtében úgy gondolta, hogy egy visszavásárlási akciót kezdeményez mind a kereskedők mind pedig a vásárlók felé. Ez az akció kifejezetten az amerikai piacot érinti, Európában hasonló akciót nem terveznek.
Viszont akkor jobban ajánlom a 2005-ös R6-ot
Ne izgulj a futómű miatt! Miért ne lenne jó utcára? Oda-vissza 58 irányban állítható és a Yamaha utcára jó alapbeállítású futóműveket csinál mostanság. Itt ha vki vacillál, az csak az ár és a hegyes blokk miatt tegye mert egyébként zsírosdisznó az egész motor! A helyedben megvárnám, míg lesz tesztmoci mind2ből aztán kipróba és utána döntenék.