Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kettőt tudok:-www.x-bike.hu -Wilbers
-www.ohlins.hu

Ui:kicsit borsos az áruk
-
Ha már itt tartunk nem hiszem, hogy az összes motornak 100 %-ig pontos a mutatója

Nem hinném, hogy most ettől rosszabb lenne

Az a lényeg amit Gyurkesz barátom írt
Nagynak hallatszik amit mondanak, de őszintén, kit érdekel, hogy valósat mutat, vagy csal! A lényeg, hogy jól menjen egyenesben és kanyarban is!
Sziasztok!
Lengéscsillapítót szeretnék tudnátok segíteni, hogy hol találok a neten!
Előre is köszi ! Liza
10 alá egyáltalán nem esik, azt is csak kanyarokban, inkább 12-16...
Elég odaképzelni!
Hol latni a kulonbseget?
Nem latok a videon gixxert

Kiralyul megy amugy :)
Itt tényleg jól szól az új R6!!
Azt hiszem egyértelműen kiderül, hogy ezen a vason hol van a használható tartomány, és hogy van különbség a gixxerhez képest! Ott van az a fél misi!
Ajánlom ezt a videót az új R6-ról ályán!
Gábor: inkább 13 alá...és ezt közúton eléggé nehéz kivitelezni, ugye?
Pályán biztosan jó lesz, majd meglátjuk a Supersport VB-n mit tud majd!
Nekem se lenne rá pénzem Ha meg lenne is akkor inkább R1

Egyébként ha 2 misiért adnák, vennék mint a cukrot

Remélem most fiygeltek a Kereskedők
A megoldás: nem szabad engedni, hogy leessen a fordulat 10e alá
Majd élőben kiderül mit tud a kicsike
Egyébként a futóműhöz én se mernék hozzányúlni, akármilyen profi és könnyen állítható.
Csak versenymotorként lesz jobb!
görbék alapján 13500-ig gyengébb, mint a gixxer, ráadásul 9-10000 környékén (amit legtöbbször használsz egy haccázason) 10 azaz 10 lóerővel!!!

Az, hogy 15000-nél három lóval erősebb, a kutyát nem érdekli, amikor a használható fordulatszám tartományokban végig gyengébb...szerintem!
Jó-jó és azt is elismerem, hogy esztétikailag 2006-ban a Yamaha vezet mindkét sportmotor kategóriában szerintem. Kb 1 generációval.
Szal csak azt fájlaltam, h drága...lehet sóher vagyok.
Csak blokkügyileg mondom tekintettel az árra. Azt vártam, h erősebb lesz mérve a 636nál is, főleg mivel a Motorcyclenews rövid előzetese szerint odaveri a 636ost. De a motorfreaks-nál mért motor teljesítménygörbéje nagyon hasonlít a régi 600RR-éhez, miszerint 10000 alatt nem sok, felette meg mint az állat. Főleg a GSX-R-rel és a csaló 636tal összetéve necces. Nem kétlem, hogy versenymotorként (rendesen kinyitva) meg fogja állni a helyét aminek örülök is, hátha elpicsázza a CBR-eket végre.
Jó és elismerem, nem emlékeztem a külön lassú-gyors csillapítás állíthatóságú futóműre szal ez király! Bár a magamfajták max még jobban el tudják majd baxni a beállításokat.
EZT is megnézheted
Ha kipróbáltam biztos többet tudok mondani, de mint mindenkinek egyenlőre csak a promó anyagok vannak. Abból tudok szemezni ami van
Mindenkinek más az ízlése, igénye úgyhogy ez csak az én véleményem volt.

Miért csalódás Neked a new R6.
Új futómű, új fék, új váz, új blokk, csúszókuplung stb.
A fordulatszámmérőt láttad?

EZTET láttad
Ezek a promo anyagok kissé hidegen hagynak, majd ha lesz több összehasonlító teszt akkor azok nagy átlaga talán mond vmit a két gép egymáshoz való viszonyáról.
A futóműve tényleg csúcsnak tűnik és a gázkezelés is új, de meglátjuk a gyakorlati haszna mennyi lesz akár pályán, akár utcán. A blokk az első mérések után mindenesetre eddig (nekem) csalódás.
A 392eft pluszt akkor sem éri meg...persze szerintem...de asszem erről itt az R6-topkóban inkább nem vitázok.
Könnyen melegíti az utas ülepét az a kipuff
Nekem se teccik.
Ajánlom figyelmedbe a Motorrevű és a Superbike januári számát illetve EZT az oldalt.
Jó olvasást, és jó ledöbbenést

Az új gixer 600 meg ITT
Az új R6-ról csak annyit hogy szerintem jól néz ki a futóműve is tuti csak kicsit sok érte szerintem is a majd 3guriga!
Érdekes ez a kidörrenő!
Komoly! Bár szerintem nem valami szép így!
Olyan mintha valami luk lenne a farok részen!
Na most kötekedés nélkül azért kíváncsi lennék ezeket a mondatokat mivel támasztanád alá...mmint azt a plusztechnikát hol keressük.