Kissanci: a lassu csoport 4x20perce nincs nagyon elnyujtva egesz napra? Nem tul hosszu a varakozas? En a delelotti csoportot favorizaltam eddig. Faraszto ugyan, de utana meg be tudok menni melozni. Bar, ha radumaltok meg meg is tudnam oldani a szabad penteket... Meghat, ha nem egyedul varakozik az ember, megiscsak jobban telik az ido, nemigaz?
Kissanci: latom erted a trefat. A "belso oram szerint"-azaz- en ugy ereztem mintha... de mint mondottam volt kozben lekoroztek. A pontos erteket meg majd lemerjuk ok?
Egyebkent a legutobbi alpok-adrian a superbike gyoztes hajitott egy 1.54-et. Nem ment lassan mi?
Kissanci: olyan kb. 1.54-1.55. kozott. De mivel egyedul voltam kint, a belso oramra kellett transponder hijjan hagyatkoznom, es kb. ennyinek ereztem. Egyebkent en is nagyon kivancsi vagyok, mert a lassu csoportban mentem es a versenyzo sp2-es kivetelevel(aki lekorozott) mindenkit lenyomtam. Harom arcot en is lekoroztem ugyan, de ez nem jelent semmit, hiszen nem tudom milyen lehetett az eresztes aznap. Tervezek kimenni a h.ringre en is bar szerintem nem a mostani csutortok lesz. Meg egy kicsit koptatnam ossze amit ossze kell koptatni. Ha tudjuk egyeztetni, majd lemerhetjuk egymas idejet. Hm?
10-es menetesz szárral érdemes rögzíteni, és én belógatnám 1 kicsit a váz síkján belülre. 10.9-es minőségű menetes szárat vegyél. Mindenféle barkácsboltban csak 5.6-ost árulnak, az nem túl erős. Fabory-ban tudsz venni. A végét is érdemes kicsit lekerekíteni a gombának, az már nem áll semmiből.
Íme a méretek. A belső lik átmérőjét azért nem írtam oda, mert az több dologtól függ. (meg nem tudtam lemérni ) Úgy kell méretezni, hogy az átmenő menetszál és egy fémgyűrű elférjen benne!
Remélem érthető a rajz!
Tomiboy: én sok lépcsőt végig jártam ez elött egy VFR400R-em volt, és azzal már igencsak karcoltam a lábtartót! Viszont mikor átültem az R6-ra bizony kellett(vagy még kell) vmennyi idő és főleg pályanap, hogy ua megcsináljam vele! Egyszerűen azért, mert más! Spyke: húú vazze, elfelejtettem! Szaladok le lemérni!!!
szerintem az is meg nem is... szóval ha valaki ésszel kezeli akkor lehet kezdő motor is. ha pedig valaki úgy akar kezdeni hogy egyből nyélgáz, akkor az jobb ha sokkal kisebb géppel kezdi... szóval a lényeg a fejben lakozik! Az pedig hogy peremig dönti-e vagy sem... nos szerintem az utcán ne döntse senki peremig, mert elég motoros halt már meg az úton! Ha valaki peremig akarja dönteni, az tegye a versenypályán! Nyílván ezzel a véleménnyel lehet egyetérteni, illetve nem egyetérteni.....
Sewa mindenkinek! Bocs srácok de nem tudok veletek tartani minden guruláson ezért én már csak ilyen fél tagnak számítok maximum! de persze a fórumba bele szólok amikor csak tehetem! Tomiboy megjegyzése azért szarul eset mert szerintem valahogy el kell kezdeni…. Gábor6 ha 12én mész a h.ringre találkozunk előttem valahol vagy inkább kereslek meg a pályán? Remélem jönnek a klubtagok is!!! Gyurkesz neked meg jó tanulást a méreteket azért még várom bár már nézegettük a tesóval hogy melyik méret lenne jó….
Mondjuk, jól összerakták. Csüt. Yamaha pályanap. Pén. motoros nyílt nap.