Mi is azt beszéltük, hogy egy délutáni pályázást össze kellene hozni még mostanában, aztán megátjuk milyen!? 50 km nem sok, de a szállítás se rossz! Majd megdumáljuk!!
Magyarország legfiatalabb versenypályája a hét minden napján délelőtt 9-től délután 6-ig fogadja a vendégeket.
Amennyiben a pályán nincs rendezvény, úgy napi vagy félnapi jegy váltásával bárki használhatja a pályát.
Mielőtt meglátogat bennünket célszerű meggyőződnie róla, hogy szabad-e a versenypálya. Ezt a célt szolgálja ez az oldal. Amennyziben az Önt érdeklő nap fehér a naptárban, valószínüleg szabad a pálya. Ha kék, akkor rendezvény van, ez esetben a napra kattintva részletes információkat szerezhet, többek között arról, hogy a rendezvény módosítja-e a pálya nyitvatartását
2005-ös egyéni pályahasz-nálati áraink:
Motor, quad:
Teljes nap: 12 000.- Ft
Fél nap: 8 000.- Ft
1 óra: 4 000.- Ft
Teljes nap: 9-18 h-ig
Fél nap: 13-18 h-ig
1 óra: 17-18 h-ig
Sewa Mindenkinek! Tegnap elég rosszul indult a napom mert akartam indulni a p.ringre és indulás helyett defekt szerelés lett ami kb. tízre lett kész de akkor már telefonált Sisco ,hogy szakad az eső! A tesóm szerzett egy ponyvás utánfutót feldobtuk a gépet és irány a pályanap
Persze az eső még esett. Közben Sisco telcsizett mert a p.ringen már szárad az aszfalt úgyhogy lesz motorozás mindenképpen.. a pályán találkoztam a gyukesz-el sisco-val meg a haverjával tőlük tudtam meg egy két dolgot amit még nem tudtam mert most voltam először pályán pl nem kell tükör meg ilyenek!! A lényeg nagyon jó volt persze még sokat kell tanulnom meg még nem védi semmi a gépet és így nem igazán mertem döntögetni és persze láttam Sisco jóvoltából ,hogy b.gomba mindenképpen kell….Ciao
Szívesen Sisco, ez természetes!
A rotor az 6 fokos, és a gyújtáson babrál, állítólag a dugatyú visszamozgásánál is ad gyújtást, vagy vmi ilyesmi. A lényeg, hogy a középtartománynál érezhető teljesítmény növekedést okoz! Kiváncsian várom majd Sisco bezsámolóját a próbakarikák után!!
Találkoztunk ott egy emberkével(bocsi, de a nevét nem tudom), aki egy 1000-es gixxerrel kente, de elötte 3 évig R6-al(csak pályán megy). Megigérte, hogy küld majd pár beállítást a futóműhöz emailen, ha megtalálja, ill a helyszínen ellátott néhány jótanácsal. Akit érdekel majd késöbb az is leírom. Nemsoká jönnek a képek!!
Mint azt már az előzetes hírek említették tényleg történ 1 kis csúszás a 2. kanyarban. Kijövetelnél de még döntésben elcsúszott a motor eleje én meg utána fenéken és az oldalamon. Szar érzés volt látni amint elötted csúszik a gép és látod hogy szikrázik és éppen most tört le a plexi ill. mennyibe is fog ez kerülni . Mikor én megálltam már az jár az eszembe csak nehogy most valaki átmenjen rajram mert akkor nekem annyi. Odamentem a mocihoz a oldal dekni elkopott az aszfalton és elment az olaj 1 része első látásra. majd jött az utánfutós autó aztán kivittek a boxba. Motorról le és kárfelmérés: fejidom=törött, oladaldekni=ko, plexi=ko, bukógomba=ko Megbeszéltem a Zsoltival és egyből neki álltak a moci javításának. Addig meg egyhelyben malmozás, pénz kölcsönkérés (köszi Gyurkesz az sos segítséget ) illetve az ok keresése ami miatt kiment az leje. Nos talán a legvalószínűbb kettő, hogy a Pilot Power jó gumi de a döntési szög már talán sok volt neki (végig karcoltam a lábtartókat ) és ez okozhatta mert pálya gumival ez nem lett volna vszínű illetve a másik lehtőség, hogy a gumi szélén még nem kopott le eléggé az a vékony csúszós hártya és az nem bírta már (elötte 2 nappal már mentem 2x20 percet). Szóval nem tudom de megtörtént és 4 óra várakozásba és 40 pénzbe került .
Tanúlság: bukógombát a népnek mindenkinek maximálisan ajánlom mert nekem az mentette meg a mocit de szószerint lehet érteni. Ha nem lett volna akkor vszínű egy teljesen jól működött, ahogy annak kell .
Reggel gondolkodtam karbonos deknivédőn de nem áldoztam rá, ha van kessetek vegyetek megéri
Végül teljesen összeállt a moci de vann még egy-két apró látszatja (pl.: kipufogó dob élénél horzsolás illetve oldalidom horzsolás) a csúszásnak.
A pozítívium, hogy belekerült a gépbe egy 6-os rotoros tuning
Gyurkesz igérete szerint felteszi a mai napon készült képeket és akkor meg lehet nézni az eseményeket
Úgy tudom, hogy nincs köztünk szombathelyi De hétvégén ott voltunk a csillagtúrán.
Különösebben nem kell semmit tenned, ha be szeretnél lépni a Klubba.
Csak kérlek, írj egy mail-t ide: yzfr6@citromail.hu
Ebben írd meg az adatait (név,becenév,elérhetőség -mobil.sz., lakhely, mail, stb.-,milyen R6-od van, esetleg 1 kép).
Értesítünk, ha talit, vagy közös programot szervezünk. De addig is látogass minket rendszeresen.
Hi mindenki!
Na megjöttünk. Kicsit hosszú lett a nap, de jó volt. 14-től száraz pályán tekrhettük a gázt! Még én is, de csak a tesztmotorokkal. Bár így is többet motoroztam, mint a többiek! Sisco tudna mesélni a pilot power rejtelmeiről a 2. kanyarban. És ha már úgy esett, egy kis tuningot is kapott a gépe! Legaláűbb nem egyedül hagytam ott 45 ropit!
Sisco haverja is jött egy cbr 600-al, de neki is akadtak aprób gondjai az idom felfüggesztésével!
Spyke is ott volt, és tekert pár karikát! A bátya tud bukógombát készíteni danomit (ez már tuti) rúdból!! Részleteket vele!
Szóba jött egy euroring-i pályamotorozás lehetősége. Késöbb még egyeztetünk! A képeket holnap felrakom, most megyek és kipurcanok!!
Sracok!
Vigyazzatok egy kicsit jobban magatokra hekasok!!! Nem kell a fejlodes minden lepcsofokat egy nap alatt meglepni!!!
A hangsuly a gyakorlason van szerintem, nem a mereszsegen. Persze ezt csak altalanossagban ertem, nem szemelyeskedek, de inkabb ovatosan nyomjatok es vigyazzatok magatokra! Mar attol is jobban fog menni, hogy mesz legkozelebb is. Ha nem is akarnatok fejlodni, akkor is jonne magataol a tudas a km-ekkel egyutt.
(Na mara ennyit a nagypapas szovegbol )
Most beszéltem Sisco-val.
Jönnek hazafelé a P.ringről.
Szerencsére tudtak pályázni, mert 2-től kisütött a nap.
Sajnos Sisco kicsúszott a 2. kanyarban, de szerencsére nem lett semmi baja, jól van.
A gépét meg megvédte a bukógomba (LSL) a nagyobb károsodástól.
A többit majd Ő elmeséli bővebben. Gyurkesz-nek is kész lett a gépe
Csináltak képeket is, megígérték, hogy majd felrakják. Már várom őket
Jó utat hazafelé fiúk!
Szerintem hívd fel, hogy mihamarább meglegyen
Magyarország legfiatalabb versenypályája a hét minden napján délelőtt 9-től délután 6-ig fogadja a vendégeket.
Amennyiben a pályán nincs rendezvény, úgy napi vagy félnapi jegy váltásával bárki használhatja a pályát.
Mielőtt meglátogat bennünket célszerű meggyőződnie róla, hogy szabad-e a versenypálya. Ezt a célt szolgálja ez az oldal. Amennyziben az Önt érdeklő nap fehér a naptárban, valószínüleg szabad a pálya. Ha kék, akkor rendezvény van, ez esetben a napra kattintva részletes információkat szerezhet, többek között arról, hogy a rendezvény módosítja-e a pálya nyitvatartását
2005-ös egyéni pályahasz-nálati áraink:
Motor, quad:
Teljes nap: 12 000.- Ft
Fél nap: 8 000.- Ft
1 óra: 4 000.- Ft
Teljes nap: 9-18 h-ig
Fél nap: 13-18 h-ig
1 óra: 17-18 h-ig
Nem volna rossz ma valahogy hozzá, jutni ugyanis én ma elutazom
De még kint dolgozom, addig itthon tudnák tervezni a nyitó lapot.
És egy kicsit hamarabb kellene hozzájutni mint a tali időpontja mert időben indulnom kellene
És egy elég szép R1 pályagép:
Pár kép:
Persze az eső még esett. Közben Sisco telcsizett mert a p.ringen már szárad az aszfalt úgyhogy lesz motorozás mindenképpen.. a pályán találkoztam a gyukesz-el sisco-val meg a haverjával tőlük tudtam meg egy két dolgot amit még nem tudtam mert most voltam először pályán pl nem kell tükör meg ilyenek!! A lényeg nagyon jó volt persze még sokat kell tanulnom meg még nem védi semmi a gépet és így nem igazán mertem döntögetni és persze láttam Sisco jóvoltából ,hogy b.gomba mindenképpen kell….Ciao
A rotor az 6 fokos, és a gyújtáson babrál, állítólag a dugatyú visszamozgásánál is ad gyújtást, vagy vmi ilyesmi. A lényeg, hogy a középtartománynál érezhető teljesítmény növekedést okoz! Kiváncsian várom majd Sisco bezsámolóját a próbakarikák után!!
Találkoztunk ott egy emberkével(bocsi, de a nevét nem tudom), aki egy 1000-es gixxerrel kente, de elötte 3 évig R6-al(csak pályán megy). Megigérte, hogy küld majd pár beállítást a futóműhöz emailen, ha megtalálja, ill a helyszínen ellátott néhány jótanácsal. Akit érdekel majd késöbb az is leírom. Nemsoká jönnek a képek!!
Lelkileg egy kicsit ki kell pihenni, de utána minden rendben lesz
Azt had kérdezzem meg, hogy milyen, vagy mi az a: "6-os rotoros tuning"
Azt hogy kell elképzelni Mit piszkáltak meg Vagy mit tettek hozzá a géphez
Bocs, ha hülye a kérdés, de én nem tudom
Remélem időbe hazaérekeste és kitudok menni a Hősök terére a talira
Csocsi
Holnap Hősök tere Részemről ok
Mint azt már az előzetes hírek említették tényleg történ 1 kis csúszás a 2. kanyarban. Kijövetelnél de még döntésben elcsúszott a motor eleje én meg utána fenéken és az oldalamon. Szar érzés volt látni amint elötted csúszik a gép és látod hogy szikrázik és éppen most tört le a plexi ill. mennyibe is fog ez kerülni . Mikor én megálltam már az jár az eszembe csak nehogy most valaki átmenjen rajram mert akkor nekem annyi. Odamentem a mocihoz a oldal dekni elkopott az aszfalton és elment az olaj 1 része első látásra. majd jött az utánfutós autó aztán kivittek a boxba. Motorról le és kárfelmérés: fejidom=törött, oladaldekni=ko, plexi=ko, bukógomba=ko Megbeszéltem a Zsoltival és egyből neki álltak a moci javításának. Addig meg egyhelyben malmozás, pénz kölcsönkérés (köszi Gyurkesz az sos segítséget ) illetve az ok keresése ami miatt kiment az leje. Nos talán a legvalószínűbb kettő, hogy a Pilot Power jó gumi de a döntési szög már talán sok volt neki (végig karcoltam a lábtartókat ) és ez okozhatta mert pálya gumival ez nem lett volna vszínű illetve a másik lehtőség, hogy a gumi szélén még nem kopott le eléggé az a vékony csúszós hártya és az nem bírta már (elötte 2 nappal már mentem 2x20 percet). Szóval nem tudom de megtörtént és 4 óra várakozásba és 40 pénzbe került .
Tanúlság: bukógombát a népnek mindenkinek maximálisan ajánlom mert nekem az mentette meg a mocit de szószerint lehet érteni. Ha nem lett volna akkor vszínű egy teljesen jól működött, ahogy annak kell .
Reggel gondolkodtam karbonos deknivédőn de nem áldoztam rá, ha van kessetek vegyetek megéri
Végül teljesen összeállt a moci de vann még egy-két apró látszatja (pl.: kipufogó dob élénél horzsolás illetve oldalidom horzsolás) a csúszásnak.
A pozítívium, hogy belekerült a gépbe egy 6-os rotoros tuning
Gyurkesz igérete szerint felteszi a mai napon készült képeket és akkor meg lehet nézni az eseményeket
Úgy tudom, hogy nincs köztünk szombathelyi De hétvégén ott voltunk a csillagtúrán.
Különösebben nem kell semmit tenned, ha be szeretnél lépni a Klubba.
Csak kérlek, írj egy mail-t ide: yzfr6@citromail.hu
Ebben írd meg az adatait (név,becenév,elérhetőség -mobil.sz., lakhely, mail, stb.-,milyen R6-od van, esetleg 1 kép).
Értesítünk, ha talit, vagy közös programot szervezünk. De addig is látogass minket rendszeresen.
By
Na megjöttünk. Kicsit hosszú lett a nap, de jó volt. 14-től száraz pályán tekrhettük a gázt! Még én is, de csak a tesztmotorokkal. Bár így is többet motoroztam, mint a többiek! Sisco tudna mesélni a pilot power rejtelmeiről a 2. kanyarban. És ha már úgy esett, egy kis tuningot is kapott a gépe! Legaláűbb nem egyedül hagytam ott 45 ropit!
Sisco haverja is jött egy cbr 600-al, de neki is akadtak aprób gondjai az idom felfüggesztésével!
Spyke is ott volt, és tekert pár karikát! A bátya tud bukógombát készíteni danomit (ez már tuti) rúdból!! Részleteket vele!
Szóba jött egy euroring-i pályamotorozás lehetősége. Késöbb még egyeztetünk! A képeket holnap felrakom, most megyek és kipurcanok!!
Van köztetek Szombathelyi klubtag?
Hogy lehet belépni a klubba?
yam
Vigyazzatok egy kicsit jobban magatokra hekasok!!! Nem kell a fejlodes minden lepcsofokat egy nap alatt meglepni!!!
A hangsuly a gyakorlason van szerintem, nem a mereszsegen. Persze ezt csak altalanossagban ertem, nem szemelyeskedek, de inkabb ovatosan nyomjatok es vigyazzatok magatokra! Mar attol is jobban fog menni, hogy mesz legkozelebb is. Ha nem is akarnatok fejlodni, akkor is jonne magataol a tudas a km-ekkel egyutt.
(Na mara ennyit a nagypapas szovegbol )
zozo: megagratula a gephez!!!
Holnap szokásos Klub találkozó este 19:00-kor a Hősök terén.
Gyertek!
Iceman: kérlek küldj egy kör sms-t. Köszi
Jönnek hazafelé a P.ringről.
Szerencsére tudtak pályázni, mert 2-től kisütött a nap.
Sajnos Sisco kicsúszott a 2. kanyarban, de szerencsére nem lett semmi baja, jól van.
A gépét meg megvédte a bukógomba (LSL) a nagyobb károsodástól.
A többit majd Ő elmeséli bővebben.
Gyurkesz-nek is kész lett a gépe
Csináltak képeket is, megígérték, hogy majd felrakják. Már várom őket
Jó utat hazafelé fiúk!