Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok zozo a gépedhez

Én is várom a képeket

Egyébként én is kaptam visszajelzéseket a matricáról, mindenkinek nagyon tetszik
Az amúgy alap, hogy az új motor első kilóméterei alatt szakad az eső. Tavaly áprilisban vett egyik barátom új R1-et, mire Győrből hazaértünk, tökig eláztunk. Elötte, utána napsütés.
Helyes . Már alig várom.
Jaj még a gépre is rá kell raknom de csupa szutyok valahogy le kell takaritani mert ez igy biztosan nem fog tapadni
Megszáritkozom és lefényképezem
A sisakomon pl nagyon jól néz ki a matrica még a páromis megdicsérte
Zozo: dobjál róla képet.
Baker én fizetem érte de csak beírta egy naplóba amit áláírtam de hogy miért mennyit fizetem az nem tudom
Hi.
Elméletileg kéne. Ha fizettél érte, akkor mindenképp. Ha "ajándékba kaptad" akkor sztem nem feltétlenül. Én mondjuk mindenképp kérnék.
Egyébként baromi jó a gép

Pedig ugy eláztam mint egér tarlón

A ruhám még nem jött nem arra még várnom kell

A motor pedig csupa szutyok lett pedig csak 40km mentem vele.
A forgalomba helyezésről kell számlát kapni vagy az csak ugy van
Hi all.
A Pilot Power nekem is nagyon bejött, csak ajánlani tudom. Csurom vizes aszfalton is 3 kör után úgy bemelegedett, hogy le tudtam tenni a térdem. D208GP volt elötte azal könyebben döntögettem, de utcán szarabb volt.
Na hívtak megyek ma délután a sárkányért.

Holnap kocsival megyek a talira mert utána 20.00-kor indulok Brüsszelbe ez jó is meg nem is.
Jó mert egy nagyon pályázatot nyertünk meg és szakmailag sokat számít

Rossz mert motorozni akartam
Iceman: Legjobb tudomasom szerint eleg sok a kulonbseg, mivel az SS az valoban palyara is valo, viszont az R inkabb utcara. Az R itt csupan azt jelenti, hogy rear, azaz hatso. Ennek a parja a BT-011F, azaz front. Nekem tavaly ilyenen gurult a vas. Jobban bejott mint elotte a Dunlop D207, bar allitolag az meg azert csuszkalt, mert utcan nehezen melegszik es egy pirosnal mar ki is hul. Asszem par eve meg a GSX-R 1000-eket is Bt-11-12-esekkel szereltek gyarilag. Egyebkent a legujabb tapasztalatom szerint(750km) a Pilot Power jon be nekem legjobban mint utcai sportgumi, azok kozul, amiket probaltam mar.
zozo:Dtom is ma kapja meg a gépet.Lehet,hogy ikrek!
Én mindent hoztam magammal, várom, hogy hívjanak, aztán meglátjuk terv szerint, ma kell megkapnom a gépet.

Bár tegnap még nem volt forgalmi se rendszám

Ellenben kellet befizetni 27000 pénzt ezen költségek fedezésére
Srácok! Nem ígérnek valami jó időt holnapra, úgyhogy csak óvatosan.
Naná hogy viszem gépet olszba! a közelben van egypár hágó holnap megyek a kanyarteknikát ellesni a klubtársaktól remélem segitenek csá mindenkinek....
Egyébként ami a bukó gombát illeti, jól tettétek, hogy írtatok róla, mert én épp vásárlás előtt állok és nem igazán tudom eldönteni, hogy melyiket válasszam. Nekem az a lényeg, hogy védje a motorom, ha ne adj Isten, megfekszek.
Gyári, LSL, vagy más
Sisco: holnapra jó motorozást nektek Aztán karcold azt a lábtartót
Azt nem tom
Megnéztem a tesztet, de ott BT-012SS-et teszteltek. Most aztán mennyi különbség lehet az SS és az R között?
Leköteleztél..köszi
Egyenlőre akkor ez lesz a pilot sport helyett hátul.
Tényleg, hol vannak az emberek
Sziasztok!

Iceman van róla cikk a Superbike-ban (2005. január) A lényeget idézem: a BT-012-nek megvan a teljesítménye, de hiányzik belőle némi visszajelzés-ez talán a kora miatt lehet. Ettől függetlenül gyorsan melegszik és démonian fordul, ami közúton és pályán is jó Egyépként ez sportos utcai/pálya gumi.

Csütörtök, Hősök tere megbeszélhetjük
Tud vki vmit a Bridgestone BT012R-es gummáról? Most ajánlottak egy hátsót. Tudom-tudom..együtt kéne cserélni...