Az amúgy alap, hogy az új motor első kilóméterei alatt szakad az eső. Tavaly áprilisban vett egyik barátom új R1-et, mire Győrből hazaértünk, tökig eláztunk. Elötte, utána napsütés.
Hi all.
A Pilot Power nekem is nagyon bejött, csak ajánlani tudom. Csurom vizes aszfalton is 3 kör után úgy bemelegedett, hogy le tudtam tenni a térdem. D208GP volt elötte azal könyebben döntögettem, de utcán szarabb volt.
Holnap kocsival megyek a talira mert utána 20.00-kor indulok Brüsszelbe ez jó is meg nem is.
Jó mert egy nagyon pályázatot nyertünk meg és szakmailag sokat számít
Iceman: Legjobb tudomasom szerint eleg sok a kulonbseg, mivel az SS az valoban palyara is valo, viszont az R inkabb utcara. Az R itt csupan azt jelenti, hogy rear, azaz hatso. Ennek a parja a BT-011F, azaz front. Nekem tavaly ilyenen gurult a vas. Jobban bejott mint elotte a Dunlop D207, bar allitolag az meg azert csuszkalt, mert utcan nehezen melegszik es egy pirosnal mar ki is hul. Asszem par eve meg a GSX-R 1000-eket is Bt-11-12-esekkel szereltek gyarilag. Egyebkent a legujabb tapasztalatom szerint(750km) a Pilot Power jon be nekem legjobban mint utcai sportgumi, azok kozul, amiket probaltam mar.
Egyébként ami a bukó gombát illeti, jól tettétek, hogy írtatok róla, mert én épp vásárlás előtt állok és nem igazán tudom eldönteni, hogy melyiket válasszam. Nekem az a lényeg, hogy védje a motorom, ha ne adj Isten, megfekszek.
Gyári, LSL, vagy más
Iceman van róla cikk a Superbike-ban (2005. január) A lényeget idézem: a BT-012-nek megvan a teljesítménye, de hiányzik belőle némi visszajelzés-ez talán a kora miatt lehet. Ettől függetlenül gyorsan melegszik és démonian fordul, ami közúton és pályán is jó Egyépként ez sportos utcai/pálya gumi.
Én is várom a képeket
Egyébként én is kaptam visszajelzéseket a matricáról, mindenkinek nagyon tetszik