Versal ! Mail ment.
Amugy a gomba tényleg jobban mutat a motoron. De ha a cső jobban véd akkar inkább azt veszem. Vagy csinálok/csináltatok. A gs500-as topik-ban láttam , hogy valaki lerajzolta , és beméretezte hogy néz ki , arra a tipusra szerintem beindult a "tömeggyártás".
Laci77! A 268-as hozzászólásomban írtam egy mail címet! Megírod nekem arra, hogy melyik bótban lehet ilyen bukócsövet venni? megnézném közelebbről. Köszi
Még egy nagyon fontos kérdés :) A tankon vagy egy szememet szúró matrica, amely arra figyelmeztet, 84 nyelven, hogy olvassam már el a kezelési útmutatót mielőt motoroznék.
Egyszer megpróbáltam eltávolítani, de valami embertelen módon rá van sütve a tank fényezésére. Valaki esetleg sikeresen robbantotta már le ezt a műanyag marticát? Miként?
Egyértelmű, hogy a cső a jobb válsztás. Robosztus egy darabnak néz ki...
Mostanában, azon morfondírozok, hogy milyen ormótlanul hosszú gombát kellene felszerelni az Fz6 bal oldalára, hogy az ott lévő kerek erősen kiálló generátor házat is megvédje a karcolódástól. A jobb oldallal nincs probléma oda nem kell olyan hosszú.
Sziasztok!
Bukógomba vs. bukócső. Melyiket vegyem?
Korábbi hozzászólásokban olvastam , hogy a gomba el tud törni.
Szivem a cső fele húz, az több helyen van rögzítve a motorhoz.
Csőhőz 26000ft-ér lehet hozzájutni. Van valakinek ilyen?
Nem én leszek az első, akinek xenon lesz a motorján (ha lesz), komoly cégek foglalkoznak a forgalmazásssal és a beszereléssel. Már körbejártam a témát, akit érdekel mire jutottam itt olvashat róla :
De ne aggódjatok, nem az a célom, hogy elvakítsam a szembejövőket egy házilag felbarkácsolt fényerőművel, csak szeretnék sötétben is biztonságosan motorozni.
Egy XJR1300 -ast szervizeltem amiben xenon volt beszerelve. A tulaj, ugy oldotta meg, hogy a lámpa fejet kézzel állitotta, már a magasságát. Nem szeretnék az éjszaka közepén szembe találkozni vele.
Bár most már léteznek bi-xenon izzok is.
Bár a dupla foncsorozásu lámpa testel szerelt motoroknál megoldhato, hogy az eggyik fele csak a tompitott lesz a másik meg távolsági.
Izzonként 35ezer forint magasságában már beszerezhetö egy szett.
a xenon-motorba érdekes emgoldás. vigyázz vele, mert büntethetnek is érte. tudtommal xenont csak úgy lehet beszerelni, ha automatikus szintszabályozás is van benne, mert mocskosul vakít!!!
De rég jártam erre...
Csókoltatok mindenkit, boldog új évet, meg ilyenek...
Örömmel látom, hogy aktívak maradtatok ebben a k*rva hidegben is.
Utolsó motoros élményem az volt mikor szilveszterkor hulla részegen fölborítottam a szépségemet a szobában (mert itt alszik velem ) , mikor fel akartam feküdni rá aludni. Szerencsére karcmentesen úszta meg a motor, nem úgy a parketta.
Sokat gondolkodtam, hogy tehetném jóvá és jött a megoldás. Régóta szeretnék xenont szerelni a gépre, ezért kapóra jött, hogy egy haverom autója totálkáros lett, de az egyik xenon épen maradt! Ma hozom el tőle és meglátjuk, hogy be tudom-e szerelni én, vagy szakműhely oldja meg. Mindenesetre beszámolok a végeredményről, képekkel illusztrálva.
De lehet hogy az enyém felszabadul (van benne 50-60 km) mert lehet mocit cserélek
De ....PPPSSSSZZZZZTTTTT
Ha aktuális akkor adj meg 1 E-mail címet és megbeszéljük
A gumi az, amit a legkönnyebb lecserélni, akármilyenre! Ha ez a legnagyobb gondod...
Szerintem is valszeg frankón lehet egy Fazerrel pályázni, van benne erő (a CBF csak 76 ló, mégis nagyon lehet érezni, és főleg élvezni! Nem az a lényeg, hogy 200-al vegyél egy kanyart, hanem az hogy a megfelelő íven, pontosan. Meg hát az Euroringen nincs is sok értelme annál sokkal erősebb gépnek. Nincs neki hely, hogy izomkodjon. Ott a techika a lényeg).
Amugy a gomba tényleg jobban mutat a motoron. De ha a cső jobban véd akkar inkább azt veszem. Vagy csinálok/csináltatok. A gs500-as topik-ban láttam , hogy valaki lerajzolta , és beméretezte hogy néz ki , arra a tipusra szerintem beindult a "tömeggyártás".