Sziasztok!
Szervizzel kapcsolatban lenne kérdésem! Most februárban lejár a garancia a motoromról. Elég ha km szerint viszem szervizbe, vagy tényleg szükséges minden évben megjelenni. Tavaly alig mentem a motorral. Igaz ilyen nagy örömmel még soha nem mondtam le a motorozásról. Kislányom született! Az idén viszont már szeretnék sokkal többet menni.
HyperPro ügyben Corsaro. A beszerelést és beállítást Kiskunfélegyházán Ujudics Bélának köszönhetem. Később a CO szabályzást is ő csinálta. Privátban megmondom a telszámát. 100e körül volt összesen az anyag+munkadíj.
A széria futóművet nem tekergettem, a HyperPro-t meg Béla.
Nekem D207-volt eddig a nyerő, most PiltoPower van fent, de eddig nem sikerült megbarátkoznom vele (időm se volt rá).
Hali
Ma délután már nem bírtam tovább és beindítottam a verdát . Csodálkoztam olyan könnyen beindult pedig másfél hónapja nem volt indítva.
élvezet volt halgatni a hangját jöhetne már a tavasz.
Szia Zolcat! Mi már találkoztunk Kméten a Yamaha-nál! Én egy FZ6S vel voltam, Te pedig megmutattad a motorod állat hangját. Most arról kérdeznélek szerinted a kis FZ6S-n is tudnának Gyöngyösön javítani? Ha esetleg adnál egy telefonszámot azt megköszönném!
Hello
Itt vannak képek a csomagtartó+doboz-ról.
FZS1000S + Givi tartó + Givi M5m talp + Givi 36literes doboz.
Egy mozdulattal levehető, zárható, elméletileg 120Km/h-ig lehet használni de én már mentem vele 190-et is és bírta.
Ez így együtt 50.000Ft volt.
Benhor, nekem FZS 1000S-em van és közel 2 méteres vagyok!
Ez az egyik olyan motor ami nem kicsi, és nem lógok túl rajta, viszont felveszi a verseny sok sporttal a többi utcai gép pedig a nyomába sem ér.
Gondolkoztam az új FZ1-en de az ára és az a tény hogy rövidebb már segített a döntésben, marad a régi (2005)fazer!
Tuning ügyben tavasszal megyek Végh Janához Gyöngyösre, ő garantál 170 pacit dino padon bemérve, igazolva!
Akinek ez nem elég az vegyen valami mást, viszont nekünk "nem kicsiknek" nem sok választásunk van, vagy túraendúró ami nekem nem egészen jön be, vagy valami nagyobb méretű, mint a fazer.
Üdv:Z
Kiegészítés az előzőekhez fazer42 kérdésére: FZS1000 pályán (szériaközeli állapot, átlag felhasználó !)
- fékekkel nincs gond
- motorerő-nyomaték rendben, pont ezért könnyű vele, ha elváltod magad erőből megoldja
- gumik valami jó kell (nekem Dunlop D208RR bevált, kis felegyenesedési hajlammal de pályán nem zavaró, utcára inkább sima D208)
- rugózásnál tenni kell valamit hajlamos bepumpálni akkor is ha felkeményíted (persze a HyperPro az más...)
Egyébként jóindulatú motor pályán is, akár a gyári beállításokat meghagyva egy pályakóstolásra megfelel. Ha megszokod a súlyát utána furcsa egy könnyebb motor. A puha ülés nagyon eltompítja a kerék felöl jövő visszajelzéseket. Nekem zavaró volt pályán a magas kormány, nem tudtam a súlypontomat eléggé lent tartani. Valószínűleg béna vagyok... Ezt még gyakorolnom kell.
Ennek ellenére azt mondom, hogy jó élményt ad és ez a LÉNYEG !
Hasonló cipőben járok mint Te. Eredetileg én mindenes gépnek vettem az FZS1000-t túrázni is meg pályázni is.Aztán néhány pályanap után megjött az étvágy. Arra gondoltam, hogy pályára veszek egy másik gépet ami inkább oda való, de egy seggel két motort nehéz megülni... Vagy: a mostani fazert alakítom inkább pályásra, de ezt ésszel kell csinálni mert nyáron gyakran járok Ausztriába meg Olaszba motorozni, de az közút. (Arra legalább van út)
Én nem éreztem, hogy a pályán többségben lévő GSX-R,R1,ZX,CBR stb. fanok bármelyik ringen is furcsán néztek volna. A Hring mozgalmasabb az Ering nyugisabb, szerintem.
Az Eringen lehetőségem volt kipróbálni egy CBR600-t is a fazeres menet után, így viszonylag gyorsan össze tudtam hasonlítani a két gépet.
Van valami jó beállítási adatod széria futóműre sportosabb használatra. Arra is kiváncsi lennék, hogy az a Hyperpro-s dolog milyen költség és mennyire befolyásolja a közúti használatot. Hol csinálták a karbik beállítását ?
Mondjátok meg mit jelent a FAZER egész nap ezzel pöcsöltem de nem találtam semmit