épp most beszéltem egy sráccal, akinek volt ilyen... azt mondja, hogy 9000 környékén mégjobban megindúl és izomból megy 12-ig... állítólag az enyém is ilyen lesz, de még nem tudom, mert én csak egy blokkot vettem és még most készül a váz hozzá.... állítólag az 12-t forog, de majd meglátjuk, ha beépítem.. :-))
amióta nálam van a gép (2007.szeptember 2.) azóta ilyen
de ha vennék bele olyan gyújtást amivel 12őt is pörög ha van ilyen...akkor jobban is menne?
nemnagyon vágom ez
azt hiszem, hogy ez a gyújtás miatt van... talán abban van vmi tiltás féle... mindíg ilyen volt? állítólag van olyan gyújtás, amivel 8-at és van olyan amivel 12-t is forog....
Az nem jelent semmit sztem h csörög zörög
az én DT-m is csörgött zörgött 1 időben és mégis odabasztam egy 2003as Dt-t!az enyém '97-es ha jól tom...igazából csak annyit akarok ebből kihozni h sztem a régebbi DT-k erősebbek az újabbaknál...
Persze vannak lelakott példányok minden motorban,de az nem hinném,hogy az volt mivel gyári fényezés volt rajta egész szép,rendberakott állapotú volt és mindösszesen 16000km-volt benne,blokkja nem csörgött...
Biztos,hogy nincs annyi na nem fogok vitatkozni. De még itt is ha a neten akár hol rákeresel ahol motorokról adatok vannak annyit írnak amennyit mondtam. Volt ezelőtt 125mtx-em 3éve az 23ló és mikor mentem 1ik ismerősőmnek a Dt-vel nem hittem el,hogy az 125-ös,akkor még nem értettem a motorokhoz 4éve keztem el velük nyomulni és már szakértelem híján is akkoriban azt hittem,hogy az 80-as. Még az mtx-től is rosszabbul ment.
A DT teletankkal 120kg, és gyárilag 25lóerő. Van 16 lóerős is de az attól függ hogy európában gyártották vagy japánban. De az is csak a folytástól 16le.
Sziasztok! Keresek egy 125 Dt 10V-hez lendkerék felőli motor deknit és egy olyan kis pöcköt, ami a kuplung bowdent fogja a henger talpánál.... ja és egy lendkerék éket... ha vkinek van, légyszi írjon robesz7@freemail.hu
tammy91: Tuareg teletankolva 140kg(nem féltank). Van ismerősömnek gyári könyve 1989Dt-hez ott is 12kw-van írva gyári adat szerint 16hp! 28Hp az életbe nem lehetett Crm-is jól megy azok gyárilag 27hp-k. Van a crm fórum 3. oldalán is gyári adatok összehasonlítás már egy crm is sokkal roszabbul gyorsul mint pl egy rx. Amúgy akkor mérd le a tiéd gyorsulását 100-ra simán lenne 9,10sec. Én felújított,illetve kevés kilométert futott dt-ket próbáltam(15,20 000km). Tueregbe is van nagyon sz*r állapotú emi nem úgy megy mint kéne. Na nem vitatkozni akarok,de tény hogy jobban mennek!
Hali,megintcsak egy kérdésem lenne,remélem mihamarabb választ kapok!elég hülye kérdés,tudom...
Fötengej csapágyat cserélek,a csapágba belevan ütve a száma 6305. DE az ehez tartozo méret 62mmX25mmX17mm akárhány boltot hivtamfel mindenüt ezt mondták,de kezembe véve a csapágyat és lemérve 3külömbözö tolomérövel a 17 csak 16mm,egyik helyen azt mondták nekem hogy az lehet hogy a gyárban lesikolják a csapágyat hogy ugye gyárit keljen venni a motorhoz aminek a mértetét nemirja a Yamaha EPC csak az árát ami 30.000ft ez idág oké mert tényleg lehetséges a sikolás,kaptamis cimet ahol megcsinálják ezt.De,ha ugye lesikolják a csapágyat oldalanként fél-fél mm-t akor eltüne a csapágy számozása és márkája,de nekem ez a csapágyon teljesen jol olvashato,semi gond nincs ezel valoszinüleg ezt fogom tenni,eza motor egyébként apukámé és 1988as dt-r nekem meg 1989es lc2-esem volt azonis fötengej csapágyat cseréltem ot a szám szerint rendeltem ugyan ezta csapágyat,a fötengejen mérve a szélesége 17mm volt,de szerintem csak azért mert ugye van a belsö csapágycsészének egy kis rész amire felfekszik hogy a fötengely sonkához a külsö csésze neérjen hozzá ,szovalolyan 90%hogy ott is volt méretbeli külömbség,igazábol a kérdésem lényege hogy szerintetek a csapágy elbitra az enyémnél azt az oldalankénti + 1-1mm-t amikor a blok öszelethuzva?azota is kifogástalanul müködik...csak a csapágy sikoltatása sem olcso,és feleslegessen ha nem muszálynemvárok arra is még 2-3hetet mire elkészülnek vele.a válasokat elörre is köszönöm és szorry az idiota kérdésért!
Csá ez nem "nagy lebaszások" hanem csak egy vélemény. 1. Kezdük ott hogy az újjab dt 16 hp -sok hogy A1 jogsoval vezethetőek legyenek. A régebbiek kb. 1990-2002 olyan 28-le körül vannak! 2. Már mentem tuareggel és szerintem eggyátalán ne gyorsul jobban mint a DT! 3. A Dt-ken nem véletlenül van 140 óra a Tuaregeken meg nem véletlenül van 160 v. 180- as óra (már nem emléxem)! 4. A DT 28 lovához párosul kb. 130 kg (teletank) míg a Tuareg 34 lovához vagy 140 kg (féltankkal) ami pedig elég sokat számít pláne akkor ha meg kell tartanod a motort!
de ha vennék bele olyan gyújtást amivel 12őt is pörög ha van ilyen...akkor jobban is menne?
nemnagyon vágom ez
az én DT-m is csörgött zörgött 1 időben és mégis odabasztam egy 2003as Dt-t!az enyém '97-es ha jól tom...igazából csak annyit akarok ebből kihozni h sztem a régebbi DT-k erősebbek az újabbaknál...
Bovden ügyben nem tudnál segíteni esetleg?
Fötengej csapágyat cserélek,a csapágba belevan ütve a száma 6305. DE az ehez tartozo méret 62mmX25mmX17mm akárhány boltot hivtamfel mindenüt ezt mondták,de kezembe véve a csapágyat és lemérve 3külömbözö tolomérövel a 17 csak 16mm,egyik helyen azt mondták nekem hogy az lehet hogy a gyárban lesikolják a csapágyat hogy ugye gyárit keljen venni a motorhoz aminek a mértetét nemirja a Yamaha EPC csak az árát ami 30.000ft ez idág oké mert tényleg lehetséges a sikolás,kaptamis cimet ahol megcsinálják ezt.De,ha ugye lesikolják a csapágyat oldalanként fél-fél mm-t akor eltüne a csapágy számozása és márkája,de nekem ez a csapágyon teljesen jol olvashato,semi gond nincs ezel valoszinüleg ezt fogom tenni,eza motor egyébként apukámé és 1988as dt-r nekem meg 1989es lc2-esem volt azonis fötengej csapágyat cseréltem ot a szám szerint rendeltem ugyan ezta csapágyat,a fötengejen mérve a szélesége 17mm volt,de szerintem csak azért mert ugye van a belsö csapágycsészének egy kis rész amire felfekszik hogy a fötengely sonkához a külsö csésze neérjen hozzá ,szovalolyan 90%hogy ott is volt méretbeli külömbség,igazábol a kérdésem lényege hogy szerintetek a csapágy elbitra az enyémnél azt az oldalankénti + 1-1mm-t amikor a blok öszelethuzva?azota is kifogástalanul müködik...csak a csapágy sikoltatása sem olcso,és feleslegessen ha nem muszálynemvárok arra is még 2-3hetet mire elkészülnek vele.a válasokat elörre is köszönöm és szorry az idiota kérdésért!
dt80 lc2 es-hez milyen dugóméretek vannak?
és milyen márkák kaphatóak? milyent érdemes venni?
köszi
mikor még úgy volt hoyg lefestetem én is ilyesmire akartam