jaja poén volt gyongy sry ha felkaptad a vizet de ez kellet, ja de ezeket a tényeket tartom azokkal szembem akiknek 40 lovas a DTjük sok sikert minnyá jön a tavaaasz (véglegesen) remélem legalábbis xD
A lóerőkkel sokan szeretnek dobálózni, holott ha fékpadra kerülne a motor, lefagyna a széles mosoj az arcokról a csalódástól. Nem minden a lóerő, ahogy írtad is! Egy jó futómű, többet ér egy szénné tuningolt motornál!
ésa két litert is cska a jozsi bá fogyasztja a détén a házipáleszböl (amugy meg én is ittvoltam és ÉRTETTEM, de ettöl még ugyanugy détés voltam és szeretem, nem is vennék mást az 50/80 kategoriában :))
Hali
Lenne egy kérdésem,van egy Yamaha Dt melynek nem tudom mi a baja,még nem az enyém,csak érdekelne mire számithatok.ez egy 1991-es 125ös powerszelepes a tünetei a következöek.: üresben lehet tolni,de a berugo karmegsem mozdul sebeséget lehet kapcsolni de ha behuzom a kuplungot akorsem mozdul a kerék,én inkább kuplung problémára gondolok mert szerintem ha a váltojával lenne valami,akármi eltört egy fogaskerék vagy szétugrot vagybármi más akor nem lehetne kapcsolgatni és üresbensem gurulna,azt még nem probáltam hogyha behuzom a kuplungot elfordule a berugokar...szerintetek mi lehet?
válaszokat elörre is köszönöm
én nem, szerintem szomoru volt az egész
amugymeg azok közül akik komolyan vették, miért akartak midig egyenesbe gyorsabbak lenni?
az egész vicceskedés arra ment ki szerintem, hogy sokan arra verik magukat hogy 32loerős meg 40loerős a dt-jük....marhára mind1, ha egymásnak eresztesz két 125ös endurot, az fog dönteni, hogy ki ül rajta (ezt csak azért írtam le, mert láttam párran komolyan vették a dolgot)
és különben is miről beszélünk, mikor a dt a legerősebb, üresbe emeli az elejét, kéccázat megy és 2litert fogyaszt?
nah srácok hogy vége a szitkozódásnak énis vettem az erőt és megnéztem a DT-m csak a bronzpersely kopott el a berugókarná kezdek megnyugodni holnap meek esztergályosohz:P
Ennyi ökörséget! LOL
Szerintem mindenki azt becsülje ami van!
És ez dt forum!
Ha jol tudom!
Havernak volt CRM-je de nem bírta a strapát ! Eggyütt csapattuk annó.
RX-meg aprilia! És Apriliat már szereltem! Nekem sose kéne!
Erős de ha egyszer jön a gond! Akkor csőstül.
azért azt nem mondanám h hibásak :D (de nekem nincs bajom a DTvel, jo gépek most nem tudom miért fikázzák öket még, strapabiroak meg minden, nem hardeednurok, utcára valoak, csak gondolom valaki arcoskodott...)
Látom hogy fikarcnyit sem értesz ehhez a témához... na mind1
Valakinek nincsen eladó gyári kipufogó végdobja?
Lenne egy kérdésem,van egy Yamaha Dt melynek nem tudom mi a baja,még nem az enyém,csak érdekelne mire számithatok.ez egy 1991-es 125ös powerszelepes a tünetei a következöek.: üresben lehet tolni,de a berugo karmegsem mozdul sebeséget lehet kapcsolni de ha behuzom a kuplungot akorsem mozdul a kerék,én inkább kuplung problémára gondolok mert szerintem ha a váltojával lenne valami,akármi eltört egy fogaskerék vagy szétugrot vagybármi más akor nem lehetne kapcsolgatni és üresbensem gurulna,azt még nem probáltam hogyha behuzom a kuplungot elfordule a berugokar...szerintetek mi lehet?
válaszokat elörre is köszönöm
amugymeg azok közül akik komolyan vették, miért akartak midig egyenesbe gyorsabbak lenni?
az egész vicceskedés arra ment ki szerintem, hogy sokan arra verik magukat hogy 32loerős meg 40loerős a dt-jük....marhára mind1, ha egymásnak eresztesz két 125ös endurot, az fog dönteni, hogy ki ül rajta (ezt csak azért írtam le, mert láttam párran komolyan vették a dolgot)
és különben is miről beszélünk, mikor a dt a legerősebb, üresbe emeli az elejét, kéccázat megy és 2litert fogyaszt?
de voltunk vagy 5en aki szanszét röhögte magát
Szerintem mindenki azt becsülje ami van!
És ez dt forum!
Ha jol tudom!
Havernak volt CRM-je de nem bírta a strapát ! Eggyütt csapattuk annó.
RX-meg aprilia! És Apriliat már szereltem! Nekem sose kéne!
Erős de ha egyszer jön a gond! Akkor csőstül.
nem veszitek a lapot...