Nekem "98-as 650-esen volt.
Levettem a a hirdetést, mert rengeteg külföldi "spam"-et kaptam, Ára: 40.000Ft, kicsit alkuképes. Posta megoldható.
A hirdetés megtekinthető itt, még 1-2 napig: http://href.hu/x/h3l4
Üdv!
Köszi az infot!Elvittem a motort a szerelőhöz,ugyhogy hamarosan többett fogok tudni.Reménykedem,hogy nincs semmi komolyabb baj.A szerelő azt mondta,hogy tipikus szelephang.De mondjuk ez elég érdekes lenne,mert tavaly Augusztusban volt márkaszervízben és elvileg szelepeket állítottak rajta! Azóta talán 1500km-ert mentem vele.Szóval kíváncsi vagyok!
Szia, ill. Sziasztok. Nekem most 250-es dragom van. Le akarom cserélni nagyobbra 650 vagy 1100-asra, de vannak akik nagyon le hurrogják őket. Többen a "viragot" ajánlják, de nekem a drag tetszik. Gondolom nektek már régóta vannak ilyen motorjaitok. Menyire valósak ezek a lehúzások? Mennyi baj van velük és általában mennyit mennek el km-ben? Élőre is köszönöm a választ.
Szia Dragjano
Nekem volt 650 esem 53000 km volt benne amikor megvettem a gazdája azért adta el mert hidegen alapjáraton kopogott. Nos a helyzet az,hogy ezeknek a motoroknak rövid a dugattyujuk és ha ennyi kilóméter után megkopik a szoknyája és amugyis a nagy illesztési hézag miatt ilyenkor megbillen a dugattyu és ez adja ezt a hangot. Melegen nem csinálja mert tágul a dugó és jobban kitölti a hengert. Ha csapágyas lenne melegen sokkal jobban kopogna. A vezérműlánc spanolása automatikus. A hengerek hátulján találsz egy kb. 5 vagy 6 centire kiálló henger alakú valamit aminek a végén egy 10 es csavar van ez a feszítő. A hengerfej oldalán van egy fedél két imbusz csavar fogja fel ezt bátran leveheted és alatta megnézheted a láncodat ,nyomd meg valamivel bitos,hogy feszes lesz.
Az én motorom az USA-ból vettem totál káros volt nem törött hanem hurikán miatt tengervizben állt totál szétkellett szedni
dugót ,hengert meg még több alkatrészt cseréltem de most szuper a gépem és csak 420 mérföld volt benne már 3000 felett ezért ismerem részletesen minden darabját.
650es Dragstar Classicra (2000-es évjáratú) keresek utas háttámlát és/vagy bukócsövet!
Ha esetleg valaki tudna ilyesmiben segíteni akkor a gargoyle20@freemail.hu címen elér!
szerintem nem lehet , automata, láttam szét szedve 1- 650-et (látom tiéd1.1) úgy emlékszem totál elvolt kopva benne a spanoló ív.
de sajnos csak találgatok. service manuál is csak 650-em van
Viszont anno néztem 1 frissen hozott 650-et és az gáz adásra kopogott na az tuti csapágyas volt. (sunnyogott is az eladó mikor rá kérdeztem, pedig nagyon szépen épített volt)
szerintem lehet a lánc.
Viszont szelep az csörög és nem kopog,
Kopogás az nem veszélytelen mert lehet hajtókar csapágy , vagy csapszeg is.
szerintem valahogy a láncot ki kéne zárni, feszíteni vagy cserélni (ha lehet)
Üdv mindenkinek!
Műszaki beállítottságú kollégákhoz lenne kérdésem!
61 ezer km-er van a motoromban és alapjáraton kopogó hang hallatszik a hengerfej felöl,mintha a szelepek zörögnének.De a szelephézagok jók!Fordulatszám növelésére ezt a zörgést elhagyja,abbamarad.
A következő probléma nyáron a hőségben,főleg városban,mikor a motor már rendesen meleg,halk karistolo hang hallatszik,de ez már lentről a forgattyús ház felől.De ezt már az ősszel mikor enyhébb volt az idő nem lehetett tapasztalni.
Kérdésem az lenne,hogy ez a két dolog ősszefüggésben lehet-e egymással?Mondjuk okozhatja megnyúlt vezérműlánc?
Elöre is köszi a segítséget!
Jano
Eladnám feleslegessé vált PUIG univerzális (nagy) chopper plexim. Kétpontos felfogatás. Magasság 560 mm, szélesség 485 mm. YAMAHA XVS650A motoron volt, de gyak. bármire felrakható.
Nekem "98-as 650-esen volt.
Levettem a a hirdetést, mert rengeteg külföldi "spam"-et kaptam, Ára: 40.000Ft, kicsit alkuképes. Posta megoldható.
A hirdetés megtekinthető itt, még 1-2 napig: http://href.hu/x/h3l4
Kistrojak