Kösz a gyors választ...
Igazából nekem is a "nagy testvér" tetszik,de mivel a balaton parton lakom a nyáron igen kevés az időm motorozni(az idén 3000kmt sikerült a melóm miatt.)ezt sem tudom kihasználni.Az ára,vagyis a külömbség viszont jelentős.Na meg a fentartás is.biztositás,teljesitményadó.stb.Igazából egy megtakaritott vasat kellene vennem mert igy még az újat se hiszem hogy érdemes....azért köszi az infót...
Szevasz,
én nem sokat tudok a 650-ről, de az 1100 ról annál töbet. Én is 650est akartam annak idején venni és szerencsére lebeszéltek róla. állítólag sokkal gyengébb anyagminősége, mint az 1100nek. 650nél a 40E nem éppen a legkevesebb. ha csak nem anyagi megfontolásból vennéd a 650, erdemesebb inkább gyűjteni és megvenni a nagytesóját. hidd el kell az a plussz nyomaték & lóerő.
a kardánt igazából menet közben lehet tesztelni. nem e hallasz furcsa zörejeket felőle ill. a kotyogást is megnézheted.
én első motornak vettem a 1100est. szerintem kezes jószág.
remélem tudtam segíteni. érdemes még a totálbike népítélet rovatának 650re/1100re
vonatkozó passzusait átolvasni, hasznos lehet.
na pá
Laci
Sziasztok!
Lali vagyok.Szeretnék egy Drag Star 650-est vásárolni,és szertném megkérdezni mire kell ügyelni a vételnél.Sok-e 40 000km a motorban...Halottam a gardán problémákrol.Hogy lehet ellenőrizni hogy jó-e...mit kell nézni hogy kotyog-e...Előre is köszönök bármi hozzászólást és segitséget...
Hali!
Sürgősen eladó egy YamahaDragstar 1001-es, '99-es évjáratú!
Akit érdekel az nézze meg a jövőhét szerdán megjelenő, EXPRESSZ képes AUTO-MOTOR magazinban a Chopper rovatban ^^
Üdv
Sziasztok!
Volna egy kis gondom...Van egy 400as,'96os Dragom.A héten elkezdte kisütögetni a világítás biztijét(kétszer fordult elő),miután ezt megtette,az akksi mögött levő dobozból zizegő,gyújtással egyidőben hallható hang hallatszott,csak alapjáraton.A gép működik, más gondja nincs,csak épp világítás nincs rajta meg ez a hang...az a doboz a fesszabályzó lenne és épp megdögleni készül?Sajnos nem értek hozzá-egyelőre,hülyeséget meg nem akarok csinálni.Minden segítséget előre is köszönök.
Amugy ilyen a drága..:)
Üdv!
Egy barátom el szeretné adni a motorját, gondoltam hátha érdekel valakit.
Yamaha XVS 650 Dragstar, 2000-es évjárat, 41ekm-rel, nagyon szép hibátlan gyári állapotban és valóban gondos gazdától, bőr extrákkal. Hitelt is meg lehet oldani. Ára: 1150000ft; Tel: 20/9606123
Yamaha Dragstar 650-es kiegészítő tapasztalatok érdkelnének, úgymint:
-plexi (tényleg kényelmesebb ettől?)
-kis fényszórók (igaz, hogy a gyári első világítás nem túl erős?)
-rádió (2 motor közötti kommunikáció)
-vezető háttámla (hol lehet beszerezni, eddig csak 1100-ason láttam)
A mocimról felteszek egy képet ha érdekel valakit mert eladó beleuntam a kardán megoldásban meg ami igaz az igaz kimotoroztam nagyobbat akarok venni nem kérek érte sokat 999e/Ft
Hali! Nekem egy DragStart xvs 650-esem van igaz 92000km van benne de már másodszorra ment ki a kardán és azon belül a kupkeréktengely és a hüvely -nél rágta szét mi a legolcsobb megoldás mert a komplett új az brutálisan sok.
Szevasz Laci,
Én egy drag boldog tulajdonosa vagyok.a kardán nem igazán okoz problémát. Alapvetően az egész motor megbízható, feltéve ha megkapja a kötelező szervizeket és egy kis törődést. vásárláskor mindenképpen menjél vele4-5 kört. figyelj ara, hogy nem e üt az első kerék( felni görbülés). ez azért van mert küllős és az ilyen kerék kb. az első kátyúig tart. ha kevés az órában a km akkor nézd meg az első féktárcsákat, mennyire barázdáltak, van e válluk? a többi kijön a próbakörnél.ill. hogy kattog e a kardán ha igen hagyjd ot a mocit. hát ennyi. remélem tudtam segíteni. üdv. lackofickó
Sziasztok. Szeretnek vasarolni egy Yamaha Dragstar-t 650es vagy 1100as motorral mivelhogy kardan meghajtasu ami szerintem idotallo es ez a tipus tetszik nagyon. Ha valaki tud par jotanacsot mire figyeljek a vasarlaskor azt nagyon megkoszonnem. a cimem laci51@gmail.com Minden segitseget elore is koszonok udv. Laci
sziasztok! szeretnék vásárolni egy yamaha xvs 1100 drag start 2001-2002-es évjáratut. lehetőleg nem építettet,gyári állapotut. fekete szinüt, persze nem árt ha van rajt egy két extra / plexi,bukocső,háttámla stb... maximum 1200000-ret tudok rászánni.ha esetleg valaki tud egyet értesitsen vagy itt vagy e-mailon köszönöm üdv minden motorosnak!
Sziasztok!
Most akarok venni egy 400as dragot.Minden,de tényleg minden info érdekel a gépről,hibák,tulajdonságok,költségek,stb...
Előre is kösz.
Üdv:Szőr
Üdvözlet
Nekem is kardán problémám lenne. A tengely kerék felöli végéről elkoptak a recnik illetve az ellendarabról is. Volna valami tanácsod vagy ötleted mit lehetne vele tenni?
Amire nagyon figyelj oda használt xvs dragstar esetén, az a kardán. Ahol a kardán tengely illeszkedik a hátsó hajtásba ott van egy porzáró gumigyűrű. Ennek nem szabad elkopnia különben a por a viz bejut es kb 300-400 km alatt tönkreteszi a hajtást . Ennek előjelei meg a kuplung használatnál hallható kattanás (tévesen úgy tünik mint ha a váltó vagy a blokk felől jönne) vagy ha vissza engeded a gázt akkor is tud csattannó hangot produkálni. Én nem rég vettem a sajátomat felujjított kardánnal de olyan 2000 km tudott.
Ha valaki tud bontott kardántengelyt és hátsó kerék oldali hajtást az nyugodtan hivhat. (06-30-815-555-0)
fojamatosan szervizelve volt kuplungot cserÉltem benne kÉthete de hÁl isten mÁst nemkellet nagyon megbizhato biztonsÁgos gÉpha bÁrmi Érdekel vele kapcsolatba hivj 06309544877
Igazából nekem is a "nagy testvér" tetszik,de mivel a balaton parton lakom a nyáron igen kevés az időm motorozni(az idén 3000kmt sikerült a melóm miatt.)ezt sem tudom kihasználni.Az ára,vagyis a külömbség viszont jelentős.Na meg a fentartás is.biztositás,teljesitményadó.stb.Igazából egy megtakaritott vasat kellene vennem mert igy még az újat se hiszem hogy érdemes....azért köszi az infót...
én nem sokat tudok a 650-ről, de az 1100 ról annál töbet. Én is 650est akartam annak idején venni és szerencsére lebeszéltek róla. állítólag sokkal gyengébb anyagminősége, mint az 1100nek. 650nél a 40E nem éppen a legkevesebb. ha csak nem anyagi megfontolásból vennéd a 650, erdemesebb inkább gyűjteni és megvenni a nagytesóját. hidd el kell az a plussz nyomaték & lóerő.
a kardánt igazából menet közben lehet tesztelni. nem e hallasz furcsa zörejeket felőle ill. a kotyogást is megnézheted.
én első motornak vettem a 1100est. szerintem kezes jószág.
remélem tudtam segíteni. érdemes még a totálbike népítélet rovatának 650re/1100re
vonatkozó passzusait átolvasni, hasznos lehet.
na pá
Laci
Lali vagyok.Szeretnék egy Drag Star 650-est vásárolni,és szertném megkérdezni mire kell ügyelni a vételnél.Sok-e 40 000km a motorban...Halottam a gardán problémákrol.Hogy lehet ellenőrizni hogy jó-e...mit kell nézni hogy kotyog-e...Előre is köszönök bármi hozzászólást és segitséget...
Sürgősen eladó egy YamahaDragstar 1001-es, '99-es évjáratú!
Akit érdekel az nézze meg a jövőhét szerdán megjelenő, EXPRESSZ képes AUTO-MOTOR magazinban a Chopper rovatban ^^
Üdv
Valakinek van eladó 1100 drag star classic plexije?
ÉRDEKELNE NAGYON!
ÍRJ brunyanszky@t-online.hu
Volna egy kis gondom...Van egy 400as,'96os Dragom.A héten elkezdte kisütögetni a világítás biztijét(kétszer fordult elő),miután ezt megtette,az akksi mögött levő dobozból zizegő,gyújtással egyidőben hallható hang hallatszott,csak alapjáraton.A gép működik, más gondja nincs,csak épp világítás nincs rajta meg ez a hang...az a doboz a fesszabályzó lenne és épp megdögleni készül?Sajnos nem értek hozzá-egyelőre,hülyeséget meg nem akarok csinálni.Minden segítséget előre is köszönök.
Amugy ilyen a drága..:)
Üdv!
Egy barátom el szeretné adni a motorját, gondoltam hátha érdekel valakit.
Yamaha XVS 650 Dragstar, 2000-es évjárat, 41ekm-rel, nagyon szép hibátlan gyári állapotban és valóban gondos gazdától, bőr extrákkal. Hitelt is meg lehet oldani. Ára: 1150000ft; Tel: 20/9606123
Yamaha Dragstar 650-es kiegészítő tapasztalatok érdkelnének, úgymint:
-plexi (tényleg kényelmesebb ettől?)
-kis fényszórók (igaz, hogy a gyári első világítás nem túl erős?)
-rádió (2 motor közötti kommunikáció)
-vezető háttámla (hol lehet beszerezni, eddig csak 1100-ason láttam)
Köszönöm szépen!
Én egy drag boldog tulajdonosa vagyok.a kardán nem igazán okoz problémát. Alapvetően az egész motor megbízható, feltéve ha megkapja a kötelező szervizeket és egy kis törődést. vásárláskor mindenképpen menjél vele4-5 kört. figyelj ara, hogy nem e üt az első kerék( felni görbülés). ez azért van mert küllős és az ilyen kerék kb. az első kátyúig tart. ha kevés az órában a km akkor nézd meg az első féktárcsákat, mennyire barázdáltak, van e válluk? a többi kijön a próbakörnél.ill. hogy kattog e a kardán ha igen hagyjd ot a mocit. hát ennyi. remélem tudtam segíteni. üdv. lackofickó
Most akarok venni egy 400as dragot.Minden,de tényleg minden info érdekel a gépről,hibák,tulajdonságok,költségek,stb...
Előre is kösz.
Üdv:Szőr
Nekem is kardán problémám lenne. A tengely kerék felöli végéről elkoptak a recnik illetve az ellendarabról is. Volna valami tanácsod vagy ötleted mit lehetne vele tenni?
Amire nagyon figyelj oda használt xvs dragstar esetén, az a kardán. Ahol a kardán tengely illeszkedik a hátsó hajtásba ott van egy porzáró gumigyűrű. Ennek nem szabad elkopnia különben a por a viz bejut es kb 300-400 km alatt tönkreteszi a hajtást . Ennek előjelei meg a kuplung használatnál hallható kattanás (tévesen úgy tünik mint ha a váltó vagy a blokk felől jönne) vagy ha vissza engeded a gázt akkor is tud csattannó hangot produkálni. Én nem rég vettem a sajátomat felujjított kardánnal de olyan 2000 km tudott.
Ha valaki tud bontott kardántengelyt és hátsó kerék oldali hajtást az nyugodtan hivhat. (06-30-815-555-0)