Számszonájtnak gyártunk, abból amennyit tudnánk annyit vennének, és ez a legdrágább rongy ami készül itt. 18gépen, de termelhetne 180gép is ezzel. Majd csak alakulunk...
Én akinek festek az konkrétan az oroszoknak gyárt alkatrészeket,most tárgyalnak a további alkatrészek gyártásáról. Kezd átrendeződni a dolog,a nyugati megrendelők alapjáraton vannak vagy inkább csökkentenek a megrendelésbe az oroszok meg terjeszkednek.
Hozzánk meg hoznak még gépeket amire van kereslet azt gyártjuk, innét meg visznek indiába, ott se tudás semmu nincs, csak hatalmas putri és káosz. Kollégák mesélték akik voltak kint.
nekem jó eséllyel meg is szűnik a mostani melóm
mehetek ismét szart hordani hogy meglegyen a peca engedély ára
csomó cégnél lejár az olcsó villanyos szerződés és sokan abbahagyják a termelést
Lejjebb linkelték a valót, annyi csak, hogy nem kell C-nek lennie, hogy a D-t letegye bárki hanem elég ha B-je van, tehát kell a D a buszhoz továbbra is.
Nem olvastam, csak kolléga mondta, fia kezd januárban a helyi volánnál buszfosőrként. 😁
Az emelőgépes is teljesen más, a régiek mind érvényüket vesztették, legutóbb 2015ben volt tanfolyam meg vizsga targoncából. Már csak állva, vagy ülve vezérelt kategória van, nincs külön, hogy elektromos, gázüzemű stb. A Dekra német cég megint jől bekeresett ezzel.
Cég fizette letojom. 😆
nem azt írja.(kezeit széttáró) azt írja, hogy b kategóriával le lehet rakni a d-t nem kell hozzá, hogy meglegyen a c. Szerintem ez eddig is felesleges volt.(kezeit széttáró)
Hát ezek nekem is megvannak, D-vel 🙂
Mondjuk az ADR már lejárt, azt legutobb már nem ujitottam. Kártyám is ujitani kellene ha soförkpdni akarnék. GKI-t még érvényes. Nemzetközi a régi formájában már nincs.
Ezért gondoltam hogy ez ostobaság , van egy teli jogsim D nélkül , megvolt az F3 , F4 is , ami ma már nem kell , tűlsűly , tűlméret , E vel , A legnagyobb trélereket húzhattam Fehérváron a 3 tengelyes 12hengeres Tatra vontatóval , van sofőrkártyám , GKI kártyám , nemzetközi jogsi ha még él ez egyáltalán , nehézgépkezelői jogsim sok kategóriából , megvolt az összes targoncából ,15 évet jártam gaboás kamionnal 8,5m-es póttal 620-as Scaniaval, de busz közelébe sem mehetnék ! 🙃
Angoloknál most is így van. Évi 22-24 ezres fizetést és ingyen jogsit kapsz, ha aláírsz két évet. Ott sincs tülekedés a buszsofőr állasok után, főleg a szarabb helyeken.
Voltmár ilyen. Amig a borsod volánnál buszoztam 2000 körül a soför hiányt ugy probálták meg kikerülni, hogy az utcárol semmilyen jogsival nem.rendelkezöket felvettek ha aláirtak assszem két évet, és levizsgáztatta öket elöször B-re aztán CD egybe.
Lett olyan kolléga a vonalunkrol aki elötte félévvel csak biciklivel közlekedett.
Ugyhogy nem.uj keletü a dolog. Bár azért utasokat bizni null km-re az is egyfajta felelösség.
júniusba mentünk volna, mert esztergomba voltunk néhány napot de több hetes fogalás volt így kimaradt. Azért bementünk az étterem udvarára ami tulajdonképen átjáró a fő utcára egy pizzérián keresztül, kb. 3 an voltak bent ezért nem értem ezt a foglalási izét(kezeit széttáró) De kérdezd macskát a saját topikjában, Ő esztergomi és paraszt szerintem törzsvendég 😅
mehetek ismét szart hordani hogy meglegyen a peca engedély ára
csomó cégnél lejár az olcsó villanyos szerződés és sokan abbahagyják a termelést
Az emelőgépes is teljesen más, a régiek mind érvényüket vesztették, legutóbb 2015ben volt tanfolyam meg vizsga targoncából. Már csak állva, vagy ülve vezérelt kategória van, nincs külön, hogy elektromos, gázüzemű stb. A Dekra német cég megint jől bekeresett ezzel.
Cég fizette letojom. 😆
Mondjuk az ADR már lejárt, azt legutobb már nem ujitottam. Kártyám is ujitani kellene ha soförkpdni akarnék. GKI-t még érvényes. Nemzetközi a régi formájában már nincs.
Lett olyan kolléga a vonalunkrol aki elötte félévvel csak biciklivel közlekedett.
Ugyhogy nem.uj keletü a dolog. Bár azért utasokat bizni null km-re az is egyfajta felelösség.