Van képem frontális karambolozott Hiacéről, most éppen van egy a izéban, a fülke teljesen ép maradt (mondjuk nem is, mert valami nehezet vittek hátul és nem rögzítették le, az az elválasztott hátfalat kicsit előrelökte), de kiszállt belőle a pilóta, de a motortér+futómű rotty, szóval nem kicsi csatt volt.
És mégis, magas autó a másikat gondolom maga alá gyűrte, szóval jók a túlélési esélyek benne. ez az egyik ok, amiért nem szívesen cserélném le.
Az, de 77!!!!
A Horvátországi nyaralások kivételével a lustasága nekem éppen az elviselhetősé határán mozog.
Soha nem cuccolok benne, minden rokon a városban lakik, szóval az a kétévenkénti út az, ami hosszú meg néha a szomszéd megyébe megyek az egyetemi kóterba a lányomhoz.
Száguldozni nem szoktam - tudod - úgyhogy az a 95-105 között meg éppen jó. Ha nem erőltetem, akkor az egyszeri mérés alapján 7,7/100km.
Nézegettem már gondolatban a cserét, de aztán rájöttem, hogy kisautó nem kell, mert a munkahelyi használatból látom, hogy a kisbusznál jobb nincs, ha meg kicsit dinamikusabbat vennék, akkor kidobánék 3-4 millert, ha újat akkor még többet, és igazándiból előrébb nem lennék.
Nem megy, cserébe nincs benne semmi, ami elromlana.
váltó, diffi olaj 60 ezrenként cseréltesd.
Nekem is ilyen banális bajokra kellett költenem
Az évek alapján ha jól számolom neked egy szívó 2,4 75 lovas van. na azt épp nemszerettem, mert nekem baromi lusta és hangos volt
Én a 18 év alatt a kötelezőn kívül egy pár első lengéscsillapítót cseréltem, és egy pár kutyacsontot, valamint egyszer a diódahídban egy dióda romlott el.
Szerintem ez 50 ezer volt összesen a 18 év alatt.
Ez az év a többihez képest húzós lesz, mert az évenkénti 4-6 ezer km utáni olajcsere után most a váltóban, a diffiben és a kormányszervóban is cserélek olajat.
A felsoroltakon kívül MINDEN más gyári, egy-két izzót leszámítva meg a gumikat.
nekem 4-ik hájeszom ezt szeretm a legjobban egy d4d de ez is már a 11-iket tapossa több mint 300 ezerrel.
Van ismerősöm ugyanilyennel 800-ik ezer van benne
Csumpi és fapados fogyasztani sem fogyaszt túl keveset De az olajcseréken kívűl 8 éve mióta nálam van nem került többe 100 ezer ft-nál az ezen felüli szervízköltsége
12500 Ft/év A sok fordos vw-és pözsós rönós meg nem érti mi ez a szám amit ide leírok, nem e csak a matek jegyeim összegge
Csak olyan meg nincs, hogy semmi nincs benne. Én ezért pl. a Hiace-ba csak ELF-et öntök, akkor legalább mindig csak egyféle adalék (-ok) van (.-nak) benne.
Nekem azt mondta a szerelőm, ha a viszkozitása és a teljesítményszintje jó, akkor jónak KELL lennie. Az, hogy milyen adalékok vannak benne, akár valamennyit javíthat is a motor élettartamán, de ha más-más olajat használunk, soha senki nem tudja meg, hogy az adalékok miképpen hatnak egymásra.
Kell az. Atomvillanáskor egyetlen menedék. Túlélőláda. Igazából pont annyi kellene ahányan laknak egy háztartásban. Persze kicsiknek elég kis hűtő ahogy nőnek úgy kell lecserélni egyre nagyobbra.
Jól mondod, laikus vagy, köztudott mifelénk ha egy izzót tök feketére festesz akkor a fény nem tud kiszabadulni a zárt térből és ezáltal visszakényszerülnek a wolframba és az elektronok elindulnak visszafelé így feltorlódva a vezetékben a villanyórát ellentétes számlálásra kényszerítik így akár fogyasztás csökkenés is lehet!4!
attól még fogyasztja az áramot
Ezt laikusként mondom Azzal nem csináltál semmit, legfeljebb nem találod meg a rántott húst csak amikor már szaga van és bezöldelt
És mégis, magas autó a másikat gondolom maga alá gyűrte, szóval jók a túlélési esélyek benne. ez az egyik ok, amiért nem szívesen cserélném le.
A Horvátországi nyaralások kivételével a lustasága nekem éppen az elviselhetősé határán mozog.
Soha nem cuccolok benne, minden rokon a városban lakik, szóval az a kétévenkénti út az, ami hosszú meg néha a szomszéd megyébe megyek az egyetemi kóterba a lányomhoz.
Száguldozni nem szoktam - tudod - úgyhogy az a 95-105 között meg éppen jó. Ha nem erőltetem, akkor az egyszeri mérés alapján 7,7/100km.
Nézegettem már gondolatban a cserét, de aztán rájöttem, hogy kisautó nem kell, mert a munkahelyi használatból látom, hogy a kisbusznál jobb nincs, ha meg kicsit dinamikusabbat vennék, akkor kidobánék 3-4 millert, ha újat akkor még többet, és igazándiból előrébb nem lennék.
Nem megy, cserébe nincs benne semmi, ami elromlana.
Nekem is ilyen banális bajokra kellett költenem
Az évek alapján ha jól számolom neked egy szívó 2,4 75 lovas van. na azt épp nemszerettem, mert nekem baromi lusta és hangos volt
Szerintem ez 50 ezer volt összesen a 18 év alatt.
Ez az év a többihez képest húzós lesz, mert az évenkénti 4-6 ezer km utáni olajcsere után most a váltóban, a diffiben és a kormányszervóban is cserélek olajat.
A felsoroltakon kívül MINDEN más gyári, egy-két izzót leszámítva meg a gumikat.
Van ismerősöm ugyanilyennel 800-ik ezer van benne
Csumpi és fapados fogyasztani sem fogyaszt túl keveset De az olajcseréken kívűl 8 éve mióta nálam van nem került többe 100 ezer ft-nál az ezen felüli szervízköltsége
12500 Ft/év A sok fordos vw-és pözsós rönós meg nem érti mi ez a szám amit ide leírok, nem e csak a matek jegyeim összegge
Már nem éri meg eladni em nekem, ezzel temetnek el olyan 50 év múlva, leszarom a dízeles mizériát.
minek hűtő? böszme nagy csúnya doboz csak a helyet foglalja
Ezt laikusként mondom Azzal nem csináltál semmit, legfeljebb nem találod meg a rántott húst csak amikor már szaga van és bezöldelt