Nono! ABS-szel, ESP-vel eleve kisebb esélyed van balesetet szenvedni - gondolom ezt (is) értékelik pontozáskor. Egy MEGELŐZÖTT baleset mindig jobb, mint egy elszenvedett, tehát igenis a biztonságról szól a dolog.
Erről beszélek! Ezért szar az NCAP, csak azért lenne 4 csilalgos most is a kocsid, mert van benne övre figyelmeztető hangjelzés ez vicc. Ha nincs benne akkor meg 3. Ezek közül, amit felsoroltál a légyzsák, ami tényleg fontos ütközésnél, a többi nem, csak segédberendezés a vezetéshez.
Ma 4 *-os lenne, mert ABS-em, ESP-m, 8 légzsákom, biztonsági övre figyelmeztető hangjelzés van, csak vészfékasszisztens és sávon tartó automatika nincs....
Mi van a buszokkal? Hányan halnak meg bennük? Nagyok nehezek... http://youtu.be/emtLLvXrrFs
Tudom nem egy technólógia, de ez egy jellemző kép lehet itthon. Öreg prémium fos vs. olcsóbb kisautó
A "szarabbul" nem pontos.
A kocsi roncsolódhat jobban és ezzel energiát elnyel vagy a benne ülök sérülései kisebbek. Ez viszont nem függ a kocsi roncsolódásától.
Így van.
És vannak a kiegészítő biztonsági dolgok amik növelhetik a túlélési esélyeket.
Pl az A8-ban ütközéskor a kormányt egy "sodronykötél" lehúzza rólad.....
Te nem érted: a nagyobb törik szarabbul, ha egyforma betontömbnek ütköznek. Ha egymásnak ütköznek - mint a valóságban ez jellemzőbb - akkor meg a nagy tömeg mindig előnyben lesz a kicsi, könnyű kocsikkal szemben.
Ahogyan korábban is írtam, feltehetően érvényes forgalmival rendelkező autókat vettek darabszám alapul, nem pedig ténylegesen az úton közlekedőket. Ahol vidéken idősebb, kisebb kategóriából viszonylag több van.
Szerintem.
10 ezer forgalomban lévő BMW tulaja közül hányan szenvedtek halálos balesetet abban az évben?
10 ezer forgalomban lévő Daewoo tulaja közül hányan szenvedtek halálos balesetet abban az évben?
10 ezer forgalomban lévő Dacia tulaja közül hányan szenvedtek halálos balesetet abban az évben?
Szerintem ez eléggé jól összehasonlítható - a cikk szerzője nem is vállalkozott másra.
Akkor milyen tényekről írsz?
https://cdn.euroncap.com/media...
http://youtu.be/emtLLvXrrFs
Tudom nem egy technólógia, de ez egy jellemző kép lehet itthon. Öreg prémium fos vs. olcsóbb kisautó
Ha így nézzük, akkor a giga nagy bánya dömper mindennél biztonságosabb!
A kocsi roncsolódhat jobban és ezzel energiát elnyel vagy a benne ülök sérülései kisebbek. Ez viszont nem függ a kocsi roncsolódásától.
És vannak a kiegészítő biztonsági dolgok amik növelhetik a túlélési esélyeket.
Pl az A8-ban ütközéskor a kormányt egy "sodronykötél" lehúzza rólad.....
Szerintem.
10 ezer forgalomban lévő Daewoo tulaja közül hányan szenvedtek halálos balesetet abban az évben?
10 ezer forgalomban lévő Dacia tulaja közül hányan szenvedtek halálos balesetet abban az évben?
Szerintem ez eléggé jól összehasonlítható - a cikk szerzője nem is vállalkozott másra.