A coupe forma feszes vonalai megrezegtetik a teret a kocsi körül, az ablakon keresztül az automata váltó előválasztókarját látva nem sok ember van, aki valami komoly dologra gondolna. Mindenki a konvenciókból táplálkozik, és azt hiszi nagyon okos, mert szajkózza a belétáplált sorokat: egy sportkocsi csak kéziváltóval sportkocsi. De te tojsz a birkákra, tudod hogy ez nem igaz. Becsattintod a váltót D-be és elindulsz a szerpentinen. Nem rondít bele a kanyarokba semmilyen mekis zacskó, guruló redbull-os doboz, minden figyelmed a kormányra irányíthatod, nem zavar a kuplung meg a váltás, a precíz szerkezet segít hogy minden figyelmed a tapadás kihasználására fordítsd. Mit gondolsz, a Nissan GT-R miért automata? Hát ez a titka ennek a kocsinak is. De nincs időd tovább töprengeni ezen, mikor a hörgős VTI motor agresszívan továbbrántja a kasztnit a következő kanyarból is. Szinte a Pikes Peak-en érzed magad, és elillan minden kósza gondolat, csak a vezetés élményére koncentrálsz. Integra automata váltóval. Ez kell neked.
Eddig egyszer volt defektem és az letépte két sárvédőmet a vasakkal együtt és a légrugó robbant el ami letépte a hátsó sárvédőt lámpástól......azé' van ott nyomás...
a kalmárnak amikor defektje lett belökte egy kamion szélvédőjét, pedig vagy 15 méterre állt tőle
azóta időben kicserélték a gumikat
ha lett volna ott valaki eléggé összezúzta volna
azóta időben kicserélték a gumikat
ha lett volna ott valaki eléggé összezúzta volna
- ?
- Hát algoflex-el..
Az ilyenek miért élnek még ?